Kysymyksiä länsiafrikkalaisen vaimolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huviksenivastailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asutte siis suomessa? Millainen koulutus miehelläsi on? mitä tekee, siis opiskeleeko tai käy töissä?

Asutaan Suomessa. Mies akateeminen, käy töissä. Ei oman alan hommissa, muttei ihan "paskaduunissakaan".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies on sellainen maitosuklaan värinen, ei ihan tummin mahdollinen, siis.

Onko hän ihan kokonaan länsiafrikkalainen vai puoliksi eurooppalainen? Kun mun länsiafroni on kyllä tummista tummin ;) ja ihan normaalikokoinen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Onko onko onko?:
Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta. Baarissa tavattiin.

Ja...on se ehkä vähän keskivertoa isompi :)

;) Kiitän tiedosta

Ollos hyvä. Mies aina kyllä sanoo, että täytyis pitää saunailloissa ja uimahallissa pyyhe aina päällä, että vois pitää mainetta yllä... Ei siis omasta mielestään ole koolla pilattu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies on sellainen maitosuklaan värinen, ei ihan tummin mahdollinen, siis.

Onko hän ihan kokonaan länsiafrikkalainen vai puoliksi eurooppalainen? Kun mun länsiafroni on kyllä tummista tummin ;) ja ihan normaalikokoinen ;)

Ihan on kummatkin vanhemmat afrikkalaisia. Meidän lapsetkin ovat todella vaaleita, ja hiuksetkin ovat vaaleanruskeat (mielettömät afrokiharat kylläkin kaikilla).

Onko miehesi kohdannut paljon rasismia suomessa? Mitä älyttömiä kysymyksiä sulta on siis kyselty? :)

Täällä yksi etelä-afrikkalaisen vaimo... mun mieheltä on joskus kyselty esim. että osaako lukea ja kirjoittaa? Tavallaan huvittavaa, kun on tuolla ihan hyvä koulutus ja puhuukin kuutta eri kieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja sisi:
Onko miehesi kohdannut paljon rasismia suomessa? Mitä älyttömiä kysymyksiä sulta on siis kyselty? :)

Täällä yksi etelä-afrikkalaisen vaimo... mun mieheltä on joskus kyselty esim. että osaako lukea ja kirjoittaa? Tavallaan huvittavaa, kun on tuolla ihan hyvä koulutus ja puhuukin kuutta eri kieltä...

Kyllä on ollut rasismia, mutta ei se mitenkään jokapäiväistä ole. Muutama vuosi sitten mies sai pahasti turpiinsa, ihan tuntemattomilta tyypeiltä.

On kysytty muun muassa, että onko miehen kotimaassa taloja. Ja että kai sinne olis turvallista jo palata (siellä ei ole mitään sotaa ollu 50 vuoteen, ja mies ei ole pakolainen...). Ja että onko miehen suku pakottanut minut ympärileikkaamaan itseni. Saanko käydä ulkona ilman miestä? Enkö pelkää miestäni yhtään, kun se on niin isokin?

Ja mitä lie...