kysymyksiä ja niihin erilaisia vastauksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Soila

Vieras
Mitkä kaikki tekijät sinun elämässäsi ovat vaikuttaneet siihen,että olet/haet jollekin alalle?
Mitä muutoksia opiskelu on tuonut elämäntilanteeseesi ja kuinka siihen varauduit?
Mitä alalle liittyviä elämänkokemuksia sinulla on?
Mikä on ollut elämäsi haasteellisin kokemus ja kuinka selvisit siitä?

ysiluokan jälkeen ajattelin että lähihoitajakoulutus on paska, mut nyt lukion jälkeen olen hakemassa lähihoitajakoulutukseen joka on yo-pohjainen. eli niin ne ajatukset muuttuu.

Alalle on johtanut sattuma ja "rakkaus lajiin", eli soittain se että nykyisessä ammatissani olen päässyt lähelle myös muita asioita joita ihailen, mm. musiikkia ja teatteria.
Lisäksi tykkään työskennellä ihmisten kanssa ja olen kiinnostunut tekniikasta ja käytännöllisista, fyysisistä töistä. En välitä juosta jumpassa, vaan mieluummin teen fyysisesti raskasta työtä.

Opiskelu oli tietysti taloudellisesti ja ajankäytöllisesti vähän rankkaa, koska opintojen lisäksi tein myös töitä tullaksemme hintsusti toimeen ja koska työharjoittelun jatkeeksi tarjottiin vakituista duunia.

Alaan liittyviä elämänkokemuksia ei varsinaisesti ole, paitsi em. harrastuneisuus. Aloitin alalla heti 18-vuotiaana kun se oli mahdollista.

Haasteellista on ollut koko elämä itseni kanssa n.18-vuotiaaksi asti, kunnes tapasin mieheni ja aloin pikkuhiljaa harjoitella ihmisiksi olemista... :xmas:

Yhteistyössä