kysymyksiä -83 syntyneille äideille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pauzi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pauzi

Vieras
Heips.
Ilokseni huomasin että meitä -83 syntyneitä äitejä on älyttömän monta. Huomasin kuitenkin myös että monella teistä on jo kaksi tai useampi lapsi. Haluaisinkin kysellä että millainen elämäntilanne teillä, joilla on useampi kuin yksi lapsi, on? Millainen koulutus? Onko mies töissä? Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia? Meillä on myös miehen kanssa kova vauvakuume, mutta minua mietityttää tämä elämän järjestyminen... Itsellä vain ylioppilastutkinto, mutta pikkukakkosesta haaveilen. Mietin myös miten vanhempani suhtautuisivat asiaan jos tekisimme toisen lapsen. Olenko ihan hölmö kun mietin asiaa siltä kannalta? Tuntuu että he olisivat pettyneitä jos kouluni jäisi nyt kesken. Mieskin pyytää minulta jotakin päätöstä että yritetäänkö sitä lasta vai ei, ja eilen loppui sopivasti pillerilistakin. Mutta kun mietityttää kaikki...

MOI PAUZI!
OLEN KANS V.83 SYNTYNYT KAHDEN IHANAN POJAN ÄITI. POJAT OVAT HUGO(2V7KK) JA SEVERI(7KK).OLEN MYÖS ONNELLISESTI NAIMISISSA ITSEÄNI 10 VUOTTA VANHEMMAN MIEHEN KANSSA.HÄN ON SIIS LAPSIENI ISÄ.OLEMME OLLEET YHDESSÄ JO MELKEIN 6VUOTTA.
TEEN TÄLLÄ HETKELLÄ VIIKONLOPPUHOMMIA SIWAN KASSALLA JA PALAAN SINNE TÖIHIN KUN AITIYSLOMANI LOPPUU JOULUKUUN LOPULLA.MIEHENI TEKEE PUTKITÖITÄ KOSKA ON AMMATILTAAN LVI-ASENTAJA.
MEILLÄ MENEE HYVIN.OSTIMME KESÄLLÄ JUURI OMAKOTITALON JA OLLAAN IHAN OIKEA PERHE-NAIMISSAKIN KUN OLLAAN-.ITSE AJATTELIN MYÖS ETTEN HALUA TOISTA LASTA IHAN NÄIN AIKAISIN KUIN MEILLE KÄVI, MUTTA EN HALUNNUT ABORTTIAKAAN TEHDÄ.NYT OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ LAPSENI OVAT TÄSSÄ, ELLEI JOSKUS TULE "ILTATÄHTEÄ".
AJATTELIN MYÖS ET MITEN USKALLAN SANOA VANHEMMILLENI TOISESTA LASPESTA, MUTTA HE VAAN KANNUSTIVAT MEITÄ!JA NYT MEIDÄN POJAT OVAT MINUN VANHEMPIENI "LELLIKKEJÄ".
TSEMPPIÄ VAIN TEILLE!!EN VOI ANTAA OIKEIN NEUVOJA, JOKAINEN KULKEE OMIA TEITÄ JA ME OLLAAN LÖYDETTY TÄLLAINEN TIE, KULKEA MAILMASSA ETEENPÄIN!
TERVEISIN;rusetti83

Tervehdys!
Juu,täälläpä kanssa vm`83 oleva mamma.
Meiltä löytyy kohta 2v2kk ja kohta 10kk ikäiset muksut.
Valmistunut olen ammattikoulusta ja töissä kerkisin olla vajaan vuoden,kun sitten esikoinen ilmoitti tulostaan.Edelleen olen samalla "lomareissulla" =)...elikkäs töissä en ole tässä esikoisen ja kuopuksen välissä ollutkaan.Kotona olen (alustavien suunitelmien mukaan)12/2007 asti..tai eihän sitä koskaan tiedä,mitä uutta tässä ilmaantuu ;) ..
Mies käy töissä ja suunnitteilla on oman talon rakennus(toivottavasti jo ensi keväänä)..

Minulla on pika 1v3kk ja toinen lapsi syntyy tässä kuussa. Ammattia ei ole. Naimisissa olen ja mies on töissä yrittäjänä. Hyvin pärjätään, omakotitalo on nyt rakenteilla ja keväällä viimestään muutetaan. Aion olla kotiäitinä seuraavat 2vuotta ja sitten opiskella ja olla töissä. kolmas ja neljäs lapsi sitten joskus jos siltä tuntuu.
ajattelin kyllä vanhempieni rektiota mutta elän kuitenkin jo omaa elämääni joten se siitä.

tääl kans yks 83 äitee.
Kolmatta lasta ootellaan 27 vkolla ja opiskelut sain loppuun tammikuussa kun jäi sillon joskus kesken. Mies opiskelee Amk:ssa ja käy iltaisin töissä. Ei oo tuloilla hurraamista mutta pärjäillään ku vähän säästelee... :) asustellaan omassa talossa.
Minä oon tällä hetkellä työttömänä kotiäitinä ja äippäloma alkaa pian. Töihin ois tarkotus lähtä sitten ens syksynä jos nyt sitten maltan mennä.
Mutta tyytyväisiä ollaan kaikinpuolin. :D

moi täällä kahden lapsukaisen äiskä.koulutus jäänyt peruskouluun ja ennen lapsia toimin yksityisyrittäjänä.nyt kotosalla ja mies yksityisyrittäjänä.lähitulevaisuus vauva-iän jälkeen näyttää siltä että kouluunkin voisi mennä jos mieli tekee tai jatkaa miehen kanssa töiden parissa.meille tämä tyyli on ollut sopivin tähän asti.lapset 2v ja toinen 3kk

Heips!meillä lapset tyttö 08/01 ja poika 08/05,3 vuotta sitten rakennettiin omakotitalo.Avomies on vakituisessa työssä.Itse vielä opiskelen,tarkoitus jatkaa 06 syksyllä.Mutta nyt nautin lasten kanssa kotona olosta. Olin esikoisen kanssa kotona että hän täytti 3vuotta=) =)

Heips :wave: .
Mulla on kaks lasta, tyttöjä, esikoinen syntyi -02 pian ylioppilasjuhlien jälkeen ja toinen syntyi loppuvuodesta -04.
Mullakin siis on takana "vain" yo-tutkinto, töitä en oo tehnyt vielä ollenkaan. Eli kotona oon haahuillut pian 4vuotta, välillä ottaa päähän ja välillä taas nautin kotiäitiydestä :) .
Mies on oli työttömänä pari vuotta just esikoisen syntymän jälkeen, mut nyt työllistyi vuos sitten, tosin oppisopimuksella.
Vuokrarivarissa asutaan, ja omasta kodista haaveillaan, jahka vaan hyvä talo ja takaajat löytys, asuntolaina kyllä hirvittää.
Ens vuoden puolella -ehkä? joskus?- aion aloittaa opiskelut, jotta valmistuisin ees johonkin ammattiin ja pääsis töihin jonnekin :p .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 17:46 rusetti83 kirjoitti:
MOI PAUZI!
OLEN KANS V.83 SYNTYNYT KAHDEN IHANAN POJAN ÄITI. POJAT OVAT HUGO(2V7KK) JA SEVERI(7KK).OLEN MYÖS ONNELLISESTI NAIMISISSA ITSEÄNI 10 VUOTTA VANHEMMAN MIEHEN KANSSA.HÄN ON SIIS LAPSIENI ISÄ.OLEMME OLLEET YHDESSÄ JO MELKEIN 6VUOTTA.
TEEN TÄLLÄ HETKELLÄ VIIKONLOPPUHOMMIA SIWAN KASSALLA JA PALAAN SINNE TÖIHIN KUN AITIYSLOMANI LOPPUU JOULUKUUN LOPULLA.MIEHENI TEKEE PUTKITÖITÄ KOSKA ON AMMATILTAAN LVI-ASENTAJA.
MEILLÄ MENEE HYVIN.OSTIMME KESÄLLÄ JUURI OMAKOTITALON JA OLLAAN IHAN OIKEA PERHE-NAIMISSAKIN KUN OLLAAN-.ITSE AJATTELIN MYÖS ETTEN HALUA TOISTA LASTA IHAN NÄIN AIKAISIN KUIN MEILLE KÄVI, MUTTA EN HALUNNUT ABORTTIAKAAN TEHDÄ.NYT OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ LAPSENI OVAT TÄSSÄ, ELLEI JOSKUS TULE "ILTATÄHTEÄ".
AJATTELIN MYÖS ET MITEN USKALLAN SANOA VANHEMMILLENI TOISESTA LASPESTA, MUTTA HE VAAN KANNUSTIVAT MEITÄ!JA NYT MEIDÄN POJAT OVAT MINUN VANHEMPIENI "LELLIKKEJÄ".
TSEMPPIÄ VAIN TEILLE!!EN VOI ANTAA OIKEIN NEUVOJA, JOKAINEN KULKEE OMIA TEITÄ JA ME OLLAAN LÖYDETTY TÄLLAINEN TIE, KULKEA MAILMASSA ETEENPÄIN!
TERVEISIN;rusetti83

Meikin ollaan ihan oikea perhe, vaikkei naimisissa ollakkaan :whistle:

Yhteistyössä