Kysykää koti-iskältä

"Minttumaari"
Vinkkejä mun miehelle,joka pian jää lasten kans kotiin? Kuinka jaksaa, jos ei muista isistä juttuseuraa tai vertaistukea? Äidit useimmiten löytää seuraa puistoista ja kerhoista.
 
"niin"
Meillä minä teen arkena kaikki kotityöt, koska mies on töissä. Ei ole vaimollesikaan kiva alkaa siivoilemaan ja kokkailemaan pitkän työpäivän jälkeen. Sinä kyllä ehdit, kun yhden lapsen kanssa olet kotona!
 
[QUOTE="Minttumaari";25587758]Vinkkejä mun miehelle,joka pian jää lasten kans kotiin? Kuinka jaksaa, jos ei muista isistä juttuseuraa tai vertaistukea? Äidit useimmiten löytää seuraa puistoista ja kerhoista.[/QUOTE]

tuohon en osaa vastata kun ei itselläkään ole juttuseuraa...
 
[QUOTE="niin";25587780]Meillä minä teen arkena kaikki kotityöt, koska mies on töissä. Ei ole vaimollesikaan kiva alkaa siivoilemaan ja kokkailemaan pitkän työpäivän jälkeen. Sinä kyllä ehdit, kun yhden lapsen kanssa olet kotona![/QUOTE]

juu, pitää paikkaansa...
 
Lex
[QUOTE="Minttumaari";25587758]Vinkkejä mun miehelle,joka pian jää lasten kans kotiin? Kuinka jaksaa, jos ei muista isistä juttuseuraa tai vertaistukea? Äidit useimmiten löytää seuraa puistoista ja kerhoista.[/QUOTE]

Eikö miehesi tunne muita isiä? Ja eikö hänelle kelpaa äitien seura puistoissa ja kerhoissa?
 

Yhteistyössä