Kysyin täällä vähä aika sitten legoista!!! JA MUA HUIJATTIIIIIIIIN!!!!

  • Viestiketjun aloittaja VOI PRKL
  • Ensimmäinen viesti
VOI PRKL
Kysyin että onko lego belville näitä pieniä legoja, niinku nää poikienki niin tääällä vastattiin että on ne joo!!! Ja mää sitten tilasin niitä ja paskanmarjat ne mitään pikku legoja ole vaan vähä duploja pienempiä!!!!Ai että ottaa päähän!
 
"a p"
Mistä tyhmyydestä, mähän kysyin jotta viisastusin! Taidan tilata tän talon mutta on creator sarja niitä pieniä vai mitä? Ja nyt totuus. Ja millä mä palautan ku ostin käytettynä, heitän kierrätykselle suoraa.
 
"vieras"
onhan ne niitä pieniä legoja, hahmojen koot vaan ovat suurempia kuin peruslegoissa.

palikoiden "nypykät" on ihan tavallisten legopalikoiden kokoa, eivät mitään duploja :eek:
 
Itse "lego" -palat ovat kyllä aivan samoja kuin "poikien" pikkulegot. Ainoastaan vaaleanpunaisempia. Niistä vain rakennetaan eri mittakaavan hahmoille (niille belleville figuureille, jotka ovat isompia kuin normaalit minifigut) sopivia huonekaluja yms. Samoin tietyt osat, kuten vetolaatikot ja muut yhtenäiset kalusteet ovat vastaavasti isompia. Nuppien koko on kuitenkin sama kuin tavallisisissa legoissa, eli imho, et tullut huijatuksi. Osat ovat käyttökelpoisia kyllä.
 
hihhih
Vai että eoi oo pikkulegoja vaan vähän duploja pienempiä... Eipä taida lego valmistaa pikkulegojen ja duplojen välissä mitään kokoa, niillä kun on idea, että eri koot voi myös liittää yhteen. Tällainen "välikoko" ei sopisi tähän systeemiin.
 
"vieras"
Kyllä ne pikkulegoihin luokitellaan eli kiinnitykset on ihan vastaavat. Pikkulegoissakin on isoja palasia ;) Hahmot on isompia kuin perusminifiguurit, mutta on niitä pojillekin ollut isompikokoisia mm. Jack Stone hahmot.
 
"vieras"
:LOL: Tää on kyllä päivän paras.

Miten olisi, rakas ap, jos kävisit vaikka Legon sivuilla katsomassa niin sieltä näet tarkemmin millaisia mitkäkin palikat on. Ja jos ostaisit legot uutena, näkisit siinäkin mitä ostat.
 

Yhteistyössä