Kysyin täällä vähä aika sitten legoista!!! JA MUA HUIJATTIIIIIIIIN!!!!

  • Viestiketjun aloittaja VOI PRKL
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22380457]Ei mulla ole poikia =( . Ja ohan legoja quatrotkin, ei vaan dublo ja lego[/QUOTE]

Mutta noissa on tietty logiikka kokojen suhteen. Pikkulegojen päälle voi rakentaa duploilla, duplojen päälle voi rakentaa quatroilla. Legofanina en ole kuullut mitään duplojen ja pikkulegojen välilstä :D

Hämääkö, jos kerron että lego on tehnyt joskus nukkejakin...
 
"a p"
En osta tavaroita uutena, koska vastustan materialismia, oikein oksettaa tämä ihmisten ainainen ostaminen ja uutta ja hienompaa, itsellä on jo tuhansia säästössä , ku alotin tämän säästämisen ja käytetyn kierrättämisen, että kyllä se kannattaa! Mutta nyt joku saa tarpeeseensa kierrätyksestä ilmaseksi hakea 3 settiä lego belvillee =) ! Toivottavasti menee tarpeeseen.
 
[QUOTE="a p";22380490]En osta tavaroita uutena, koska vastustan materialismia, oikein oksettaa tämä ihmisten ainainen ostaminen ja uutta ja hienompaa, itsellä on jo tuhansia säästössä , ku alotin tämän säästämisen ja käytetyn kierrättämisen, että kyllä se kannattaa! Mutta nyt joku saa tarpeeseensa kierrätyksestä ilmaseksi hakea 3 settiä lego belvillee =) ! Toivottavasti menee tarpeeseen.[/QUOTE]

Tarjoa Cheffille, se olisi onnellinen :D

huvittavaa että heität tavaraa pois sen takia että joku nukke on väärän kokoinen, vaikka muuten palikoilla voisi hyvin leikkiä niiden pienten legoukkojen kanssa. koska ne ovat samoja. Materialismia minusta erittäin paljon.

Bionicletkin ovat pikkulegoja vaikka ne ukot ovat rakennettuna isompia.
 
"a p"
Mitäs materialisimia se on, ostin samalta myyjältä vaatteita tytölleni, barbit sun muut käytetttynä ja nämä ei nyt miellyttänyt joten vein ne lähimpään kierrätykseen kävellen. Tuossa käy aika paljon vähäosaisia että oikeestaan sain hyvän mielen ja toivon että joku vähävarainen löytää ne ja saa paketin jouluksi. Säästelen kyllä muutenkin sinne viemisiä näin joulun alle ja vien että joku saisi sieltä sitten pukin konttiiin ehkä jotain.
 
"a p"
Tuossa paketissa ei ollut paljon niitä itse rakennuspalikoita, vaan ukkeleita hevosia ja talonrakennusosia, joten en viitsinyt pelkkiä ukkoja viedä ku ei niitä palikoita ollut paljoo.
 
"a p"
saahan vaikka kaljapulloista rakennettua talon, ohan se nyt jo nähty, mutta itseäni ei kiinnosta moiset legot yhtikäs. Meidän tyttö pyytää kyllä merirosvolinnaa lahjaksi että sen mä etsin ja leikkii päivittäin noilla "Poikien" lego ukkeleilla ja hevosilla, yksinkertasesti tommoset jättiläiset ei ois käynyt.
 
"a p"
Tarjoa Cheffille, se olisi onnellinen :D

huvittavaa että heität tavaraa pois sen takia että joku nukke on väärän kokoinen, vaikka muuten palikoilla voisi hyvin leikkiä niiden pienten legoukkojen kanssa. koska ne ovat samoja. Materialismia minusta erittäin paljon.

Bionicletkin ovat pikkulegoja vaikka ne ukot ovat rakennettuna isompia.
Selventäisitkö vielä, että missä kohtaa oli sitä materialismia?
 
"vieras"
pääosin lapsilla on sen verran mielikuvitusta ja luovuutta että barbie voi pitää lemmikkinä itsensä kokoista pehmolelukoiraa ja turtlesfiguurit käydä sen barbien luona kahvilla legopalikoista rakennetun pöydän ääressä jossa lautasten virkaa toimittavat pullokorkit...
 
"a p"
On juu ja meillä leikitään käpylehmilläkin ... mutta ei se nyt vaan ihan noin mene tässä asiassa, jos linna on rakennettu pikku ukoille niin ei tommonen kauheen iso belville nukke vaan oikein sovi kuvaan... Olin kyllä ihan tosi pettynyt, mutta koitan etsiä tyttöjäkin näistä pienistä legoista ettei nyt ihan vaan sotilaita ja autonkorjaajia vaan...
 
[QUOTE="a p";22380604]Selventäisitkö vielä, että missä kohtaa oli sitä materialismia?[/QUOTE]

Se että sinä heittäisit pois pikkulegoja kun joku toinen yksilö sun kasassasi ei nappaa... Pikkulego on minulle yhä pikkulego.

Meillä onneksi vielä duploukot ja pikku-ukot voivat vaihdella toistensa autoja tarpeen tullen. Pikkuautotkin saattavat ajella legotiellä Ja linnan voi rakentaa oikean kokoiseksi :D Toki jos lapsi on toivonut erityisesti pieniä ukkoja, niin pettymys voi olla suuri. Tosin sinä tunnut tässä olevan eniten pettynyt.

Tyttöjä löytyy Castlesta, harrypotterista ja noista yllätyspaketeista. Netistä löytyy viivakoodit, jos haluat ostaa vain oikeat yksilöt (päältä ei näe mikä ukko sieltä tulee).
 
"vieras"
Tyttöjä löytyy Castlesta, harrypotterista ja noista yllätyspaketeista. Netistä löytyy viivakoodit, jos haluat ostaa vain oikeat yksilöt (päältä ei näe mikä ukko sieltä tulee).
On niitä monissa muissakin paketeissa, mutta vähemmistöä ovat.

Niistä pusseista voi myös yrittää tunnustella mikä tulee (kuten meidän lapset tekevät). Tyttöjen tukan pystyy monesti tunnistamaan sieltä kokeilemalla.
 
[QUOTE="vieras";22380911]On niitä monissa muissakin paketeissa, mutta vähemmistöä ovat.

Niistä pusseista voi myös yrittää tunnustella mikä tulee (kuten meidän lapset tekevät). Tyttöjen tukan pystyy monesti tunnistamaan sieltä kokeilemalla.[/QUOTE]

Vähemmistöä tosiaan ovat. Meillä on tullut tyttöjä maatilapaketista ja jostain cityn paketista, missä oli bussi ja taloja. Castlen joulukalenterista tulee 3 tyttöä ja mideval villagessa on naisia.
 
"Horuksen silmä"
[QUOTE="a p";22380466]No voi, mutta mitäs sitten leikitään ku on tollasia belville hahmoja ja normaali pikku lego hahmoja...jättiläisiä ja kääpiöitäkö?[/QUOTE]

Puuttuuko sun lapselta mielikuvitus? Meillä ei ainakaan lapsia häiritse vaikka leikeissä oon kaikenkokoisia figuureita.
 
ok
[QUOTE="a p";22380466]No voi, mutta mitäs sitten leikitään ku on tollasia belville hahmoja ja normaali pikku lego hahmoja...jättiläisiä ja kääpiöitäkö?[/QUOTE]

Mietitkö sä leikit valmiiksi sun lapselle? :eek: Niillähän voi leikkiä IHAN MITÄ TAHANSA, sehän legoissa on ideana.
 
"a p"
No juu siis kun tuo neiti päättäväinen on ihan itse pyytänyt samanlaisia kuin on jo ja tyttöjäkin sais olla niin siis hänen pyyntönsähän tuo on =( , joten ajattelin sen täyttää. joo olen kiertänyt nyt käytettyjen legojen liikkeitä ja ei niitä tyttöjä oikein löydy. Jos seuraavaksi tapojeni vastaisesti tutkin legoshopin, saako sieltä tilattua suomeen?, toivottavasti!
 
"a p"
Tai siis noita pieniä pyytänyt ja niitä myös saa, koville vaan ottaa. No jos 4 kin sais siihen pakettiin jonka kokoon. yks toive on kans lego technikin se toimiva kaivuri =P , ettei ihan sellanen tyttö tyttö ole hän =D
 
"vieras"
Ymmärrän ap:tä. Muakin harmiitais jos olisin kuvitellu belvillet pikku-ukoiks.
Meillä kans tyttö rakentaa pikkulegoista taloja sun muita ja niille pikku-ukoille.
Meillä on kyllä belvillejäkin, mut niille rakentaminen on isompi homma ja palikoita tarvii enemmän, joten ne on omassa laatikossaan niiden linnapalojen kanssa jotka niiden mukana tuli.
Ja jos tekee pikku-ukko-kokoisen talon ei se belville sinne mahdu kylään..;)

Mua kiinnostais mistä löytäis koodit mistä tunnistaa niiden pikku-yllärilego-ukkojen pusseista missä on tyttöjä, voisin ostaa sit sellaisia muutaman(meillä on vaan luola-mies, tosi prinsessaiset leikit on joo..heh)
 
[QUOTE="a p";22380466]No voi, mutta mitäs sitten leikitään ku on tollasia belville hahmoja ja normaali pikku lego hahmoja...jättiläisiä ja kääpiöitäkö?[/QUOTE]

Jep, järjenjättiläisiä ja älykääpiöitä :D sorge, oli ihan pakko.
 
"a p"
toiselle jolla vaikeuksia niin lelushopin kautta näki vaikka mitä siis legojen kautta mutta halvimmat ja hyvimmät valikoimat netissä on kärkkäisellä ja www.lelushoppi.fi sieltä tilaamaan,s ieltä sai settejä joissa tyttöjä ja tälläsen hard to find boxin jossa on hevonen ja tyttö ja talonrakennus osia.
 
"Neith"
[QUOTE="a p";22380410]oishan sen voinu sanoo että ne ukot on noin pirun typerän kokosia ettei käy käytettäväksi normilegojen kanssa.[/QUOTE]

käyhän ne normi legojen kanssa, kun rakentaa esim talon vain isommassa mittakaavassa ;)
ihan niinkuin ohjeissa on
 

Yhteistyössä