Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

Nyt sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä Robinille! Kysymykset voi esittää tässä ketjussa 3. - 4.4. Robin vierailee foorumissa ja vastaa tälle palstalle tulleisiin kysymyksiin 5.4. sekä 8.4.

Robin pyrkii vastaamaan niin moneen kysymykseen kuin mahdollista, mutta kaikkiin kysymyksiin emme voi luvata vastausta.

Voit kysellä mm musiikista, levyistä, keikoista, mutta tietyt asiat kuten perhesuhteet, raha-asiat ja seurusteluun liittyvät asiat Robin pitää omana tietonaan.

Aktiivisuus foorumissa palkitaan, sillä kaikki keskusteluihin osallistuneet ovat mukana upeiden Robin-tuotepalkintojen arvonnoissa! 14.4. mennessä arvomme 10 fanipakettia, joissa mukana DVD, kaksi Robinin albumia, nimmarikortti, juliste ja t-paita.

Kilpailuun voi myös osallistua rekisteröitymättä. Siinä tapauksessa täytä kisalomake, joka löytyy täältä »
 
ndicfbr4fkcdqwöfn3ri
Myydäänkö keikoille fanitapaamisia jossain erikseen? Mistä niitä voi voittaa? Koska tuut Etelä-Pohjanmaalle(muutaku Kauhajoelle 13.4)? Fanit vai kaverit? Salkkarit vai Uusi päivä? Sushi vai Pizza? Jimi vai Hannu? :D
 
Nyt rekisteröidyttiin eli ohessa vielä Kristan kysymys uusiksi, jotta on se toiveikas mahdollisuus voittaa mieletön Robin palkinto.

Hei Robin, onko rankkaa olla laulaja? Olen ihkuna suhun. terveisin Krista 8-vee
Äidiltä olen pyytänyt lippua sun keikalle. Heippa
 
Hei Robin! 10 v. tyttäreni tykkää kovasti lauluistasi. Lauloi koulussakin laulukokeessa sinun biisisi. Ja ehdottomasti on tulossa keikallesi 13.4. Kauhajoelle! Nyt haluaisimme tietää mistä biisistäsi tykkäät eniten?
 
Moikka Robin :wave: Mihin sinulle voi lähettää fanipostia? Saatko ne varmasti ja jaksatko lukea kaikki? Me tykätään susta paljon, äitikin on suuri fanisi. Olet niin esimerkillinen nuori ja komea :heart::heart::heart:

Tv. tytöt 8v. ja 9v. ja poika 5v. + äiti
 
Viimeksi muokattu:
saukkola
palkintona voisi olla noita kännykän suojia robin-kuvilla? (http://designskins.fi/fi/kappale/kotelot/apple/lumia-710/musiikki/robin3/#panel-1)

Voisiko niitä tulla palkinnoksi :) ?
 
Nopajätkä
Millon meinasit tulla Pohjois-Savoon heittää keikkaa? Ois tosi kiva nähdä sut viimein ku viime kesänä kun olit tääl nii oli mun isopapan hautajaiset ja viel pikkuserkun ristiäiset nii en päässy:(
 
[QUOTE="Tana";28285331]Miltä julkisuus on tuntunut?[/QUOTE]

hei,

Mä en pidä itseäni oikein julkisuuden henkilönä, mutta se vain tulee tän homman mukana vähän automaattisesti. Ilman julkisuutta ei olisi myöskään faneja eikä keikoilla kävijöitä. Taidan olla suht sinut julkisuuden kanssa.

t. Robin
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä