Osallistu keskusteluihin ja kilpailuihin!

Perjantaina 22.3. julkaistiin Robin POP SHOW - Live In Hartwall Areena -dvd/blu-ray, ja sen kunniaksi omistamme täällä Kaksplussan foorumissa kolme riemukasta viikkoa Robinin faneille! Kaikki keskustelut, mielipiteet ja ajatusten vaihdot Robinista ovat siis tervetulleita. Järjestämme täällä kyselyitä, gallupeja ja kilpailuja, joten kannattaa pysyä linjoilla!

Aktiivisuus foorumissa palkitaan, sillä kaikki keskusteluihin osallistuneet ovat mukana upeiden Robin-tuotepalkintojen arvonnoissa! 14.4. mennessä arvomme 10 fanipakettia, joissa mukana DVD, kaksi Robinin albumia, nimmarikortti, juliste ja t-paita.
Kilpailuun voi myös osallistua rekisteröitymättä. Siinä tapauksessa täytä kisalomake, joka löytyy täältä »

Katso tästä pieni Robin POP Show makupala!

[video=youtube;gKW6n0vdVyg]http://www.youtube.com/watch?v=gKW6n0vdVyg[/video]

Huom! Osallistuminen vaatii rekisteröitymistä Kaksplus.fi kävijäksi. Jos et vielä ole rekisteröitynyt, voit tehdä sen täällä.

katso liitettä 18446
 
Robinin musiikki on sellaista kivaa poppia jota nelikymppinenkin täti-ikäinen ihminen jaksaa kuunnella, sillä oma tyttäreni (noin 10v.) on Robin fani. Keikalla emme ole käyneet, mut musiikkia kuuntelee kotona, you tubesta katselee videoita.
 
Meidän seiska luokkalaisen tytön huoneen seinä on "tapetoitu" Robinin kuvilla, joka päivä soi Robin, kännykässä on takakuoressa kuva Robinista, kaikki Robinin fani tuotteet on ostettu/ostettava. ( rahat menee äidin kukkarosta :( )
konserteissa käyty, fanipostia laitettu.
Joten voin sanoa, että täysipäiväinen Robin fani asuu meillä! :)
 
moikka! minun siskoni 8vuotias kuuntelee robinia aiva liikaa .minä ja minun sisko 21vuotias kuunellaan robinia kanssa :)
siskollani on huonetäynnä robinin julisteita,2levyä,robinkengät ,
eikä sisko puhu koulussa muustakun robinista,
sisko olisi iloinen robininin fanituotteista!

kyllä tämä odottava äitikin kuuntelee robinia paljon joka saa hyvälle tuullelle :)
 

Yhteistyössä