Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

[QUOTE="Fani";28285895]Mikä on paras keikkamuistosi?[/QUOTE]

kiitos "Fani" kysymyksestä.

Hartwall areenan keikka oli kyllä ihan sairaan mahtava, mutta tykkään paljon käydä myös pienillä keikkapaikoilla kun yleisö on siinä ihan lähellä. Kaikista keikoista on mulle jäänyt kivoja muistoja.

t. Robin
 
Alkuperäinen kirjoittaja ndicfbr4fkcdqwöfn3ri;28286894:
Myydäänkö keikoille fanitapaamisia jossain erikseen? Mistä niitä voi voittaa? Koska tuut Etelä-Pohjanmaalle(muutaku Kauhajoelle 13.4)? Fanit vai kaverit? Salkkarit vai Uusi päivä? Sushi vai Pizza? Jimi vai Hannu? :D
heippa,

Fanitapaamisia ei myydä vaan yritetään aina saada uusia faneja tapaamisiin ettei aina samat saa tapaamisia. Niitä voi voittaa kilpailuista joita aina keikkapaikkakunnalla jotenkin järjestetään paikallisesti.

t. Robin
 
[QUOTE="Maija";28288936]Mitä laulajaa/yhtyettä sinä itse fanitat?[/QUOTE]

moikka "Maija"!

En fanita juuri oikein ketään mutta Hyviä laulajia on useita esim. Adam Lambertin keikalla kävin ja ei voinut kuin ihmetellä kuinka taitava kaveri se oli. Bändeistä Biffy Clyroa kuuntelen nyt.

t. Robin
 
[QUOTE="Krista";28290756]Hei Robin, onko rankkaa olla laulaja? Olen ihkuna suhun. :) terveisin Krista 8-vee
Äidiltä olen pyytänyt lippua sun keikalle. Heippa[/QUOTE]

hei "Krista"!

Ei ole rankkaa olla laulaja. Paljon on kaikkea hommaa, mutta silloin ei ole rankkaa kun saa tehdä sitä mitä haluaa.

heippa! t. Robin
 
Moikka Robin :wave: Mihin sinulle voi lähettää fanipostia? Saatko ne varmasti ja jaksatko lukea kaikki? Me tykätään susta paljon, äitikin on suuri fanisi. Olet niin esimerkillinen nuori ja komea :heart::heart::heart:

Tv. tytöt 8v. ja 9v. ja poika 5v. + äiti
moi!

Luen jokaisen postin mutta nyt niitä tulee niin paljon että olen aivan älyttömästi jäljessä ja siitä mulla on huono omatunto.

t. Robin
 
[QUOTE="mymmeli";28292981]onko keikkaelämä sellaista kun olit kuvitellut?[/QUOTE]

hei "mymmeli",

Paljon kivampaa, kun mun keikat on normaalisti iltapäivällä. Aikuiskeikkailijoilla on vähän rankempaa kun niillä on keikat aina illalla myöhään tai yöllä.

t. Robin
 
robinloverForever
Moi! Voiko sut voittaa yksityiskeikalle ? :p Ja toi voita päivä robinin kanssa ni mikä se on? voiks siin voittaa päivän sun kans? :D mut siis pää kysymys on et millon tuut taas hesaan jakaa nimmareit ku en oo saanu viel yhtäkään :(
 
Dixxie
Kun olet keikkaillut Suomessa, niin mikä kaikista paikoista on ollut paras?
Voisitko joskus käyttää kenkiä, jotka ovat samanväriset?
Mikä on toinen nimesi?
Onko tulossa uusia levyjä?
Mikä on paras kappaleesi?
Ketä "fanitat"?
Mistä laulu-urasi sai alkunsa, tai miksi kiinnostuit laulamisesta?
Missä ja milloin oli ensimmäinen iso keikkasi?
Väsyttääkö sinua ikinä? Tarkoitan, että jos sulla on paljon keikkoja ja levytyksiä.
Onko sulla aikaa kouluhommiin musiikin rinnalla?
Koska keikkailet Pohjois-Suomessa?
Oliko kivaa kuvata musiikkivideota Levillä?
Onko julkkiksena kivaa?
Mikä on julkisuudessa parasta, mikä huonointa?
Mitä mieltä olet Isac Elliotista?
Lempiruoka ja -juoma?
Tykkäätkö Nälkäpelistä?
Entä Twilightista ja Harry Pottereista?
Onko kivaa, kun sait itse kirjoittamasi laulun levylle?
Kuvaile itseäsi viidellä adjektiivilla?
Paras tietokonepeli?
Lempiaineesi koulussa?
Tykkäätkö norsuista? Entä merihevosista ja pöllöistä?
Onko viikingit mielenkiintoisia?
Kuka haluaisit olla Simpsoneista?
Jos et olisi stara, mikä olisi ammattisi?
Julkisuuden haitta-/hyötypuolet?
 

Yhteistyössä