Kysy, prostituoitu vastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eräs"

Vieras
Tapan aikaa vastaamalla kysymyksiin, jos jollakulla jotakin kysyttävää on :) Olen keikkunut tällä palstalla keskusteluja seuraillen noin vuoden ajan ja näistä "kysy, se ja se vastaa" - aiheista tuli mieleeni, että ammattini saattaisi jotakuta kiinnostaa. Minulla on mustakin nikki, mutta en käytä sitä tässä vaan varjelen anonymiteettiani samaan tapaan kuin työssänikin.

Antakaa paukkua, hyvät naiset ja miehet :)

[QUOTE="yyhoo";25472492]Miksi teet sitä ja miten sun pää kestää moista? :O Siis yläpää lähinnä... :D[/QUOTE]

Rahoitan opintojani tällä työllä. Pää kestää hyvin, kun valikoi asiakkaansa tarkkaan ja käyttää kylmää järkeä sekä hallitsee tunteensa.

Mitkä asiat koet haastavimmiksi työssäsi? Millaisia stereotypioita toivoisit voivasi karistaa yhdellä taikaiskulla jos mahdollista?

Haastavimpia tilanteita ovat ensimmäiset kohtaamiset uuden asiakkaan kanssa, niitä tilanteita jännitän aina.
Stereotypia elämässään kaikin puolin epäonnistuneesta surkimuksesta prostituoituna kaipaisi korjausta, tähän ammattikuntaan mahtuu monenlaista ihmistä monenlaisilla taustoilla.

Ajatteletko koskaan tulevaisuutta siltä kannalta, että esim. aviossa ollessasi nämä nykyhetken asiat jotenkin painavat mieltä tai tulevat vastaan? Oletko koskaan joutunut asiakkaiden kanssa hankaliin tilanteisiin? Oletko varustautunut sellaisiin?

Oho, tulikin useampi kysymys :(

Kaikkea hyvää sinulle :)

Olen itsekki joskus kokeillut muutamia kertoja, lähinnä mielenkiinnosta.
Mutta saanen kysyä, että minkä näköinen/kokoinen olet?
Minkä ikänen olet?
Minkä ikäsiä on asiakkaasi?
Onko sulla lapsia?
Tulevatko miehet(oletan ainakin näin) luoksesi vai?
Nää tuli nyt mieleen tässä äkkiseltään!!!
Kaikkea hyvää siis vain sinulle toivotan :)

[QUOTE="sipsi";25472587]Ajatteletko koskaan tulevaisuutta siltä kannalta, että esim. aviossa ollessasi nämä nykyhetken asiat jotenkin painavat mieltä tai tulevat vastaan? Oletko koskaan joutunut asiakkaiden kanssa hankaliin tilanteisiin? Oletko varustautunut sellaisiin?

Oho, tulikin useampi kysymys :(

Kaikkea hyvää sinulle :)[/QUOTE]

Näitä asioita olen ajatellut paljon. Jos joskus tulevaisuudessa tapaan miehen, jonka kanssa muodostaa vakavan parisuhteen, aion kertoa hänelle harjoittaneeni joskus tätä ammattia ja olla siinäkin mielessä avoin menneisyydestäni.

Minulla on ollut onnea, olen vain pari kertaa ollut hieman hankalassa tilanteessa asiakkaan kanssa. Nuo tapaukset ajoittuvat "uran" alkuajoille. Olen kehittynyt tässä melko hyväksi ihmistuntijaksi :) Selviin vaaratilanteisiin, esim. raiskausuhan alle joutumiseen, olen varustautunut hankituilla itsepuolustustaidoilla. Tärkein ennaltaehkäisy on kuitenkin terve järki ja intuitio, joka harvoin pettää.

Kiitos :)

Lähimmät sukulaiseni eivät tiedä tästä työstäni. Muutama läheinen ystävä tietää, he suhtautuivat alkuun vaihtelevasti. Heistä yksi on itsekin alalla ja vertaistuki on tärkeää.

Sinä varmaan tiedät pro-tukipisteestä ihan off-topikkina, jos et, niin onpahan sekin heitetty tähän. :)

Todella hyvä asia, että sinulla on vertaistukea. Se tulee todella tärkeäksi, koska tuo voi olla hyvin yksinäinen ammatti henkisesti, vahvan tabuluonteensa vuoksi. Kiitos ajastasi ja erittäin hyvää jatkoa.

1. Jos sulla on lapsia, minkä ikäisiä he ovat? Oletko puhunut heidän kanssaan ammatistas?
2. Jos sinulla olisi "tarpeeksi" rahaa, tekisitkö silti prostituoidun töitä? :)
3. jos joku kysyy ammattiasi, vastaatko rehellisesti vai kerrotko olevasi "vain opiskelija"

[QUOTE="hmmm";25472607]Olen itsekki joskus kokeillut muutamia kertoja, lähinnä mielenkiinnosta.
Mutta saanen kysyä, että minkä näköinen/kokoinen olet?
Minkä ikänen olet?
Minkä ikäsiä on asiakkaasi?
Onko sulla lapsia?
Tulevatko miehet(oletan ainakin näin) luoksesi vai?
Nää tuli nyt mieleen tässä äkkiseltään!!!
Kaikkea hyvää siis vain sinulle toivotan :)[/QUOTE]

Ulkonäöstäni sen verran, että olen melko tavallisen näköinen nuori nainen, siisti ja sievä. Kaikkea muuta kuin huomiotaherättävä. Olen 25-vuotias. Asiakkaiden ikä vaihtelee 20:n ja 60:n välillä. Lapsia minulla ei ole. Teen vain koti- tai hotellikäyntejä.

Yhteistyössä