Hei,
Olen hakenut 8 kertaa ripsien pidennykset. Ja tekijä on ollut joka kerta sama. Hain hiljattain uudestaan pidennykset ja tein tällä kertaa poikkeuksen, että otinkin kokeeksi volyymi ripset. Yleensä olen hakenut klassiset. No mutta kuitenkin. Minulla on atopia, ja tekijä sen tietää. Koskaan ennen ei ole tullut mitään jälkioireita, mutta nyt toinen silmä on ärtyisä, rähmivä, punoittava ja pistää välillä jostain suunnasta. En tiedä mitä liimaa käytti, vahvaa eli "uutta" vai vanhempaa.
En hae usein ripsiä, koska en koe sitä tarpeelliseksi. Haluan kuitenkin kysyä, että pitääkö huolestua kunnolla ja käydä poistattamassa ripset?
Tiedän kuitenkin laitosta sen verran et liima oli sillain "huono" et kaikki ripset ei tarttunut liimasta huolimatta ja et laittoi vielä erikseen liimaa uudestaan kun ripsi oli jotenkin tarttunut kiinni. Ja tiedän myös sen, että alaluomen ripsi oli liimauksen yhteydessä tarttunut pidennykseen ja liimaan kiinni.
Yläluomi ei ole ärtyisä ollenkaan, mut alaluomi on ja sieltä myös punertava kokonaan silmässä.
Kiitos vastauksesta!