Kysy mitä tahansa: ripsienpidentäjä ja kynsiteknikko vastaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ripset_ja_kynnet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25395490]parhaat kynsihoitovinkkisi?? parhaat tuotteet?? ihan vaikka luonnonkynnellekin =)[/QUOTE]

Lakkaa kynnet kestolakalla, niin kestää hienona monta viikkoa.

[QUOTE="tietämätön";25396518]Mihin ja miten irtoripset kiinnitetään? Ripsiin vai iholle?[/QUOTE]

Irtoripset (tekoripset) kiinnitetään iholle. Ripsienpidennykset kiinnitetään itse ripseen 1mm kasvurajasta.

[QUOTE="kukavaan";25396547]Miksi mulla pysyy geelikynnet paljon paremmin kun agryllit?Ja lopputulos on aina sama tehdäänkö tipillä tai sapluunalla![/QUOTE]

Oletko kokeillut eri merkkejä ja tekijöitä vai mihin perutat kokemukset? Mitä merkkejä olet kokeillut geelissä? Tehtiinkö kynnen karhennus käsin vai koneella?

no siis mulla on nyt ollut reilun puolen vuoden ajan ripsienpidennykset ja laitoin ne viime elokuussa jolloin mulla ei ollut mitään allergisiareaktioita mutta jouduin ottamaan ne helmikuussa pois kun sain allergisiareaktioita mm. yläluomien turpoilua, kutinaa ja nahan lähtemistä luomista. kerroin tästä ripsilaittajalleni (tekee niitä kotonaan) joka sanoi että mun kannattaa pitää taukoa. no pidin reilun pari kuukautta taukoa ja kävin laitattamassa uudestaan. silmäni olivat seuraavana aamuna järkyttävät. molemmat alaluomet aivan turvonneet mutta sain kumminkin silmäni kuntoon silmätippojen avulla. seuraavan kerran kävin huollattamassa liikkeessä. sen jälkeen seuraavana aamuna yläluomeni olivat todella turvoksissa, kuivat ja kutisivat.. nyt olisi taas aika huollattaa, mutta mua huolestuttaa kumminkin silmieni turpoilu mutta en myöskään haluaisi luopua ripsienpidennyksistäni. olisiko teillä vinkkejä mitä mun kannattais tehdä?

Hei,
Olen hakenut 8 kertaa ripsien pidennykset. Ja tekijä on ollut joka kerta sama. Hain hiljattain uudestaan pidennykset ja tein tällä kertaa poikkeuksen, että otinkin kokeeksi volyymi ripset. Yleensä olen hakenut klassiset. No mutta kuitenkin. Minulla on atopia, ja tekijä sen tietää. Koskaan ennen ei ole tullut mitään jälkioireita, mutta nyt toinen silmä on ärtyisä, rähmivä, punoittava ja pistää välillä jostain suunnasta. En tiedä mitä liimaa käytti, vahvaa eli "uutta" vai vanhempaa.

En hae usein ripsiä, koska en koe sitä tarpeelliseksi. Haluan kuitenkin kysyä, että pitääkö huolestua kunnolla ja käydä poistattamassa ripset?

Tiedän kuitenkin laitosta sen verran et liima oli sillain "huono" et kaikki ripset ei tarttunut liimasta huolimatta ja et laittoi vielä erikseen liimaa uudestaan kun ripsi oli jotenkin tarttunut kiinni. Ja tiedän myös sen, että alaluomen ripsi oli liimauksen yhteydessä tarttunut pidennykseen ja liimaan kiinni.

Yläluomi ei ole ärtyisä ollenkaan, mut alaluomi on ja sieltä myös punertava kokonaan silmässä.

Kiitos vastauksesta!

Yhteistyössä