Miksi sitten lokeroit muita?En tykkää lokeroida, siksi voisinkin korjata edelliseen, että pojassa on konservatiivisia piirteitä.
Toki, mutta en anna ajo-ohjeita, enkä maksa kynäkilsoista.Lähtisitkö taksiin jos kuski on tummaihoinen?
Annatko esimerkin tästä?Miksi sitten lokeroit muita?
Kuka on suojelukouluttanut koirasi?Toki, mutta en anna ajo-ohjeita, enkä maksa kynäkilsoista.
Matkat ovat pääsääntöisesti olleet vaikeita ilman ed.main.
Pelkoa turvallisuudesta ei ole oikeastaan missään. Mulla kulkee suojelukoulutettu koira mukana - on tehnyt töitä muutamasti keskustassa.
Missäs ketjussa se olikaan missä puhuit wokejengeistäAnnatko esimerkin tästä?
Siis se on ihmisten muodostama ideologia/kultti johon jotkut ovat lokeroituneet. He ovat siis itse lokeroineet itsensä.Missäs ketjussa se olikaan missä puhuit wokejengeistä
Ihminen voi kuulua moneen erilaiseen lokerooon yhtä aikaaSiis se on ihmisten muodostama ideologia/kultti johon jotkut ovat lokeroituneet. He ovat siis itse lokeroineet itsensä.
Miksi pitäisi kuulua lokeroon?Ihminen voi kuulua moneen erilaiseen lokerooon yhtä aikaa
Sinähän niistä lokeroista aina höpiset. Kaikki muut on lampaita tai jengiläisiäMiksi pitäisi kuulua lokeroon?
Jos minua yrittää lokeroida niin vastaukseksi voi tosiaan saada lammas viittauksen.Sinähän niistä lokeroista aina höpiset. Kaikki muut on lampaita tai jengiläisiä
Yksilö on pienin vähemmistö. Se on lokero, josta ei pääse eroon.Jos minua yrittää lokeroida niin vastaukseksi voi tosiaan saada lammas viittauksen.![]()
Juu, olen ihminen ja nainen. Sen verran voin varmasti lokeroitua.Yksilö on pienin vähemmistö. Se on lokero, josta ei pääse eroon.
En tiedä kuka hän on. En usko että lapsenikaan tietävät.Mitä mieltä poikasi on Pirkko Jalovaarasta? Entä sinä itse? Onko kukaan teistä koskaan käynyt Piken tilaisuuksissa?
Linkit Ylen juttuihin ei tule läpi. Löydät hänestä tietoa googlaamalla.En tiedä kuka hän on. En usko että lapsenikaan tietävät.
Minä lokeroisin sinut lisäksi kasviruokavastaiseksi ja Trump-myönteiseksi.Juu, olen ihminen ja nainen. Sen verran voin varmasti lokeroitua.
Ja oletko tietoinen siitä että se on laitonta ja voit tehdä siitä tutkintapyynnön?Onko sinua huoriteltu tai solvatti tosielämässä?
Ja oletko tietoinen siitä että se on laitonta ja voit tehdä siitä tutkintapyynnön?
Espalla on Manhattan Stake House.missä olis kohtuuhintanen mutta hyvä ruoka perjantai-iltana
ei kauheen kaukana kasarmitorilta?
varmaan on mutta ei mulla oo varaa tommossiin paikkoihinEspalla on Manhattan Stake House.
Pyydä vaimolta reissu/viikkorahaavarmaan on mutta ei mulla oo varaa tommossiin paikkoihin