Kysy kysy KYSY

Mikä järki on tohon tilanteeseen alkaa lapsia tekemään kun kerran opiskelijaksi meinaat?
Miksi se ei olisi järkevää? Onko jotenkin järkevämpää saada lapsi työn "keskellä"?
Mä koen, että on ollut oikein hyvä aika saada lapsi (esikoinen) juuri silloin kun sainkin joten toivon saavani ennen tulevan ammatin työelämän alkua tämän toisenkin (ja viimeisen) lapseni. :)
 
Paljon teillä on ikäeroa miehen kans? miten tutustuitte?
5 vuotta. Epäromanttisesti baarissa tanssilattialla mulle tuli puhumaan joku 23v mukava tyyppi, lemppasin kuitenkin kahdesti, kunnes otin itse häneen yhteyttä mietittyäni vähän. Hän pyysi treffeille uudestaan ja ihastuinkin yllättäen häneen, vaikka oli kaikkea muuta kuin luulin mulle sopivan ihmisen olevan. Onneksi oli sitkeä, hitto mitä olisin menettänyt! :O =)
 
hhhhhhhh
5 vuotta. Epäromanttisesti baarissa tanssilattialla mulle tuli puhumaan joku 23v mukava tyyppi, lemppasin kuitenkin kahdesti, kunnes otin itse häneen yhteyttä mietittyäni vähän. Hän pyysi treffeille uudestaan ja ihastuinkin yllättäen häneen, vaikka oli kaikkea muuta kuin luulin mulle sopivan ihmisen olevan. Onneksi oli sitkeä, hitto mitä olisin menettänyt! :O =)
:D No minkälainen hän sitten on ja minkälaisen taas kuvittelit ennen sitä unelmiesi miehen olevan?
 
Kepsis
Ei ole juuri nyt mitään kysyttävää, tulinpa vaan sanomaan että olet todella ihana ihminen, vähän vastapainoa näille harpuille ja kärtyille jotka ipisee aivan ilman syytä. Joitain vissiin häiritsee se ettei kaikki ole elämän hapannuttamia äksyilijöitä.
 

Yhteistyössä