Silloin kun on muuta tekemistä, teen toki mielelläni sitä.
Esim. viikonloppu monine juhlineen oli sellainen jakso.
Se oli mukavaa.
Esim. viikonloppu monine juhlineen oli sellainen jakso.
Se oli mukavaa.
Aihevapaalla joskus. Muut tietämäni jotakuinkin kuolleita.
Kotichatilla oli hyvä aikoinaan.
En ole löytänyt sellaista, joka olisi kiehtonut. Kamujen ja perheen sekä suvun kanssa siellä vain juttelen.Facebookissa on vaikka kuinka paljon hyviä keskustelupalstoja.
Aika uskomatonta tuon ikäiselle, vakavasti sairaalle ja masentuneelle naiselle!En miellä tuota "mieliaiheekseni" vaan yhdeksi osaksi normaalielämää.
Ja keskimäärin rakastelemme päivittäin - ilman mitään pakkoa tai pakkomiellettä kumminkaan. Jos vuorokausi jää jostain syystä väliin, ei sekään maailmaa kaada.
Jaa a. Vaikea sanoa tuohon mitään, kun en ole koskaan ollut joku muu kuin minä eli olen elänyt minun laillani. Näin nyt vain on ja tällä mennään.Aika uskomatonta tuon ikäiselle, vakavasti sairaalle ja masentuneelle naiselle!
Nyt tuntuu siltä, että Mummeliisa puhuu taas narriaEn miellä tuota "mieliaiheekseni" vaan yhdeksi osaksi normaalielämää.
Ja keskimäärin rakastelemme päivittäin - ilman mitään pakkoa tai pakkomiellettä kumminkaan. Jos vuorokausi jää jostain syystä väliin, ei sekään maailmaa kaada.
Eiköhän moni muukin vastaisi samalla tavoin.Nyt tuntuu siltä, että Mummeliisa puhuu taas narria
Mutta OPTILAN tutkimusta et kuitenkaan ole lukenut, tai et ymmärrä lukemaasi ?Käyn hoidoissa ja minulla ei todellakaan ole suurimpana osana päivästä mitään muuta tekemistä.
Osaan lukea ja luenkin taas melkein kirja per päivä- tahdissa.
En lue sellaista mielipidekirjoittelua, jossa käytetään "todisteena" totuusarvoltaan kiistanalaista materiaalia ja joka on kirjoitettu kiihotukseksi yhdensortin kansanosalle.Mutta OPTILAN tutkimusta et kuitenkaan ole lukenut, tai et ymmärrä lukemaasi ?
Sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeen Afrikasta ja Lähi- idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden, lisäksi myös seitse- män muun maahanmuuttajaryhmän rikollisuustaso jäi tilastollisesti merkit- sevästi syntyperäisiä suomalaisia korkeammaksi.
SIIS VOI LUOJA, et taida hyyssäyskiimassasi edes tajuta mitä puhut. OPTULA = oikeuspoliittinen tutkimuslaitos ! Mitä vitun mielipidekirjoitusta tuollainen voi edes harrastaa ? Se tekee tieteellisiä tutkimuksia faktoihin perustuen.En lue sellaista mielipidekirjoittelua, jossa käytetään "todisteena" totuusarvoltaan kiistanalaista materiaalia ja joka on kirjoitettu kiihotukseksi yhdensortin kansanosalle.
Islamista itsessään olen toki lukenut. Koraanikin hyllystä löytyy. Samoin monen Afrikan maan historiasta ja tavoista lukenut.
Ja luen parhaillaankin mm. Grain of Wheetiä. Innostuksen siihen sain kun jonkin aikaa sitten lähelle muutti kenialaistaustainen perhe.
Kappas. Olen pahoillani. EN lukenut okein vaan luulin Optulaa nimeksi.SIIS VOI LUOJA, et taida hyyssäyskiimassasi edes tajuta mitä puhut. OPTULA = oikeuspoliittinen tutkimuslaitos ! Mitä vitun mielipidekirjoitusta tuollainen voi edes harrastaa ? Se tekee tieteellisiä tutkimuksia faktoihin perustuen.
Ja se taitaa sua vituttaakin, koska nyt on todistettu että mamut raiskaavat 10-kertaa useammin
Hankin sulle bannin tänne, koska häiriköit palstaa KOKO AJAN.
NYT muuten sytytti !En lue sellaista mielipidekirjoittelua, jossa käytetään "todisteena" totuusarvoltaan kiistanalaista materiaalia ja joka on kirjoitettu kiihotukseksi yhdensortin kansanosalle.
Islamista itsessään olen toki lukenut. Koraanikin hyllystä löytyy. Samoin monen Afrikan maan historiasta ja tavoista lukenut.
Ja luen parhaillaankin mm. Grain of Wheetiä. Innostuksen siihen sain kun jonkin aikaa sitten lähelle muutti kenialaistaustainen perhe.
Ihan on suomalainen kuten kotisivuiltakin ja muualta netistä käy ilmi. Eli "sytytti taas väärin.NYT muuten sytytti !
"Olen nuoren miehen puoliso ja rakastajatar". Tuo nuori mies ei taida olla suomalainen vaan.... itse asiassa nyt tajuan kuka olet.
Sepä selittää kaikki sun hyyssäyspuheet...
Huh. Eipä käy elämäsi kateeksi. Eikä ihme, jos...masentaa...Kaikki , mitä tehtäväksi keksin, on taas tehty.
Kysymykste olisivat poikaa ajantappoon ...
Amen. Kiitos ymmärryksestä.Huh. Eipä käy elämäsi kateeksi. Eikä ihme, jos...masentaa...
Yritän.hei löydätkö sen eilisen päiväkoti kyselyn mun piti vastaa siihen viel mietin sitä asiaa yhden lapsen näkökulmasta. se jatku sitten monilapsisiin
En ole narsisti eli en täytä yhtäkään narsistisen persoonallisuushäiriön vaatimusta.Kuinka narsistisena pidät itseäsi asteikolla 1-10?