Kysy jotain?

vierailija
Käyn hoidoissa ja minulla ei todellakaan ole suurimpana osana päivästä mitään muuta tekemistä.

Osaan lukea ja luenkin taas melkein kirja per päivä- tahdissa.
Mutta OPTILAN tutkimusta et kuitenkaan ole lukenut, tai et ymmärrä lukemaasi ?


Sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeen Afrikasta ja Lähi- idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden, lisäksi myös seitse- män muun maahanmuuttajaryhmän rikollisuustaso jäi tilastollisesti merkit- sevästi syntyperäisiä suomalaisia korkeammaksi.
 
Mutta OPTILAN tutkimusta et kuitenkaan ole lukenut, tai et ymmärrä lukemaasi ?


Sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeen Afrikasta ja Lähi- idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden, lisäksi myös seitse- män muun maahanmuuttajaryhmän rikollisuustaso jäi tilastollisesti merkit- sevästi syntyperäisiä suomalaisia korkeammaksi.
En lue sellaista mielipidekirjoittelua, jossa käytetään "todisteena" totuusarvoltaan kiistanalaista materiaalia ja joka on kirjoitettu kiihotukseksi yhdensortin kansanosalle.

Islamista itsessään olen toki lukenut. Koraanikin hyllystä löytyy. Samoin monen Afrikan maan historiasta ja tavoista lukenut.
Ja luen parhaillaankin mm. Grain of Wheetiä. Innostuksen siihen sain kun jonkin aikaa sitten lähelle muutti kenialaistaustainen perhe.

:)
 
vierailija
En lue sellaista mielipidekirjoittelua, jossa käytetään "todisteena" totuusarvoltaan kiistanalaista materiaalia ja joka on kirjoitettu kiihotukseksi yhdensortin kansanosalle.

Islamista itsessään olen toki lukenut. Koraanikin hyllystä löytyy. Samoin monen Afrikan maan historiasta ja tavoista lukenut.
Ja luen parhaillaankin mm. Grain of Wheetiä. Innostuksen siihen sain kun jonkin aikaa sitten lähelle muutti kenialaistaustainen perhe.

:)
SIIS VOI LUOJA, et taida hyyssäyskiimassasi edes tajuta mitä puhut. OPTULA = oikeuspoliittinen tutkimuslaitos ! Mitä vitun mielipidekirjoitusta tuollainen voi edes harrastaa ? Se tekee tieteellisiä tutkimuksia faktoihin perustuen.

Ja se taitaa sua vituttaakin, koska nyt on todistettu että mamut raiskaavat 10-kertaa useammin

Hankin sulle bannin tänne, koska häiriköit palstaa KOKO AJAN.
 
SIIS VOI LUOJA, et taida hyyssäyskiimassasi edes tajuta mitä puhut. OPTULA = oikeuspoliittinen tutkimuslaitos ! Mitä vitun mielipidekirjoitusta tuollainen voi edes harrastaa ? Se tekee tieteellisiä tutkimuksia faktoihin perustuen.

Ja se taitaa sua vituttaakin, koska nyt on todistettu että mamut raiskaavat 10-kertaa useammin

Hankin sulle bannin tänne, koska häiriköit palstaa KOKO AJAN.
Kappas. Olen pahoillani. EN lukenut okein vaan luulin Optulaa nimeksi.
Ja häiriköintiä en harraata joten onnea "hankintaasi".
:D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En lue sellaista mielipidekirjoittelua, jossa käytetään "todisteena" totuusarvoltaan kiistanalaista materiaalia ja joka on kirjoitettu kiihotukseksi yhdensortin kansanosalle.

Islamista itsessään olen toki lukenut. Koraanikin hyllystä löytyy. Samoin monen Afrikan maan historiasta ja tavoista lukenut.
Ja luen parhaillaankin mm. Grain of Wheetiä. Innostuksen siihen sain kun jonkin aikaa sitten lähelle muutti kenialaistaustainen perhe.

:)
NYT muuten sytytti !
"Olen nuoren miehen puoliso ja rakastajatar". Tuo nuori mies ei taida olla suomalainen vaan.... itse asiassa nyt tajuan kuka olet.
Sepä selittää kaikki sun hyyssäyspuheet...
 
Kuinka narsistisena pidät itseäsi asteikolla 1-10?
En ole narsisti eli en täytä yhtäkään narsistisen persoonallisuushäiriön vaatimusta.
- Minulta ei mm. puutu kyky tuntea syyllisyyttä..
- En ole älyllisetsi merkittävästi keskivertoa korkeammalla.
- Kykenen myötätuntoon
- En ole juuri lainkaan kateellinen enkä luonteeltani ylimielinen.
- Kärsin masennuksesta vaikka " Jorma Myllärniemen mukaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ei koe normaalisti masennusta"
_ ihmissuhteeni ovat pitkäikäisiä ja läheisiä.
Jne.

Sen sijaan minulla kyllä on ns. terve käsitys itsestäni ja ominaisuuksistani.
 

Yhteistyössä