Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valvot koska palsta koukuttaa. Huomisesta tulee suht rauhallinen mutta iltapäivällä vilkastuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks mä valvon, vaikka aamulla kello soi 5.00? Ja onko osasto huomenna täys ja kauhea härdellipäivä tulossa?
Tämä on erittäin vilkas palsta ja osa keskusteluista jopa mielenkiintoisia. Ajanvietettä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi oikeesti palstailet?
ootko oikeesti mies?
mitä (avo)vaimo tykkää palstailustasi?
kumpi oli ennen muna vai kana?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Valvot koska palsta koukuttaa. Huomisesta tulee suht rauhallinen mutta iltapäivällä vilkastuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks mä valvon, vaikka aamulla kello soi 5.00? Ja onko osasto huomenna täys ja kauhea härdellipäivä tulossa?
Ikävä homma. Muutoksen pitää lähteä miehestä itsestään. Kiristämällä tai pakottamalla osallistumaan mies ei ole mukana koko sydämellään.Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Miten saan mieheni antamaan aikaa perheelle? Istuu netissä kaiket vapaa-ajat oikeastaan... Ei myöskään auta kotihommissa eikä puuhaa poikiensa kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:2, 4- ja 7-. Kaikki tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Minkä ikäisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:2, 4- ja 7-. Kaikki tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Minkä ikäisiä?
Kauniita unia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä innostuneena menenkin nukkumaan! Hyvää yötä sulle ja suuri kiitos pohdinta-avusta.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Ikävä homma. Muutoksen pitää lähteä miehestä itsestään. Kiristämällä tai pakottamalla osallistumaan mies ei ole mukana koko sydämellään.Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Miten saan mieheni antamaan aikaa perheelle? Istuu netissä kaiket vapaa-ajat oikeastaan... Ei myöskään auta kotihommissa eikä puuhaa poikiensa kanssa.
Onhan noita aina silloin tällöin. Sanotaan ettei vanana ei jaksa mutta omasta mielestäni olen paljon parempi isä nyt kuin olisin ollut nuorempana. Jaksan siis varsin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:2, 4- ja 7-. Kaikki tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Minkä ikäisiä?
Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Onhan noita aina silloin tällöin. Sanotaan ettei vanana ei jaksa mutta omasta mielestäni olen paljon parempi isä nyt kuin olisin ollut nuorempana. Jaksan siis varsin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?
Jaa-a, parempi olla neuvomatta missään eroasioissa =)Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:No onko oikea ratkaisu sitten ero? kUN TÄTÄ JATKUNUT VUOSIA.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Onhan noita aina silloin tällöin. Sanotaan ettei vanana ei jaksa mutta omasta mielestäni olen paljon parempi isä nyt kuin olisin ollut nuorempana. Jaksan siis varsin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?
Ja mä olien pitkälti sitä mieltä, et monet 30-vuotiaat miehet on ihan kakaroita vielä (huom. ei kaikki).
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:2, 4- ja 7-. Kaikki tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Minkä ikäisiä?
Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?
Minkään ikänen ei saa tulla äidiksi eikä isäksi
Täällä palstalla ei mikään ikäryhmä ole hyvä![]()