Kyselybuumi menossa. Kysykää nyt sitten multakin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi oikeesti palstailet?
ootko oikeesti mies?
mitä (avo)vaimo tykkää palstailustasi?
kumpi oli ennen muna vai kana?
Tämä on erittäin vilkas palsta ja osa keskusteluista jopa mielenkiintoisia. Ajanvietettä.
Juupajuu.
Vaimolla myös nikki tänne.
Viimeinen on vähän liian vaikea mun koulupohjalle.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks mä valvon, vaikka aamulla kello soi 5.00? Ja onko osasto huomenna täys ja kauhea härdellipäivä tulossa?
Valvot koska palsta koukuttaa. Huomisesta tulee suht rauhallinen mutta iltapäivällä vilkastuu.

Tästä innostuneena menenkin nukkumaan! Hyvää yötä sulle ja suuri kiitos pohdinta-avusta.

Nämä askarrutti tänään, huomisesta selviän leikiten. Tyylillä "pojat pojat, ei näitä sotia näin voiteta. Tästäkin mennään yli, että heilahtaa..." Tsau!

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:
Miten saan mieheni antamaan aikaa perheelle? Istuu netissä kaiket vapaa-ajat oikeastaan... Ei myöskään auta kotihommissa eikä puuhaa poikiensa kanssa.
Ikävä homma. Muutoksen pitää lähteä miehestä itsestään. Kiristämällä tai pakottamalla osallistumaan mies ei ole mukana koko sydämellään.

Miten saan mieheni antamaan aikaa perheelle? Istuu netissä kaiket vapaa-ajat oikeastaan... Ei myöskään auta kotihommissa eikä puuhaa poikiensa kanssa.
Ikävä homma. Muutoksen pitää lähteä miehestä itsestään. Kiristämällä tai pakottamalla osallistumaan mies ei ole mukana koko sydämellään.

No onko oikea ratkaisu sitten ero? kUN TÄTÄ JATKUNUT VUOSIA.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?
Onhan noita aina silloin tällöin. Sanotaan ettei vanana ei jaksa mutta omasta mielestäni olen paljon parempi isä nyt kuin olisin ollut nuorempana. Jaksan siis varsin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Minkä ikäisiä?
2, 4- ja 7-. Kaikki tyttöjä.

Huomasitko sen yhden tän päiväisen ketjun, missä oltiin sitä mieltä (siis jotkut oli), että yli nelikymppinen mies ei sais enää tulla isäksi?

Minkään ikänen ei saa tulla äidiksi eikä isäksi:D
Täällä palstalla ei mikään ikäryhmä ole hyvä:D

Onhan noita aina silloin tällöin. Sanotaan ettei vanana ei jaksa mutta omasta mielestäni olen paljon parempi isä nyt kuin olisin ollut nuorempana. Jaksan siis varsin hyvin.

Ja mä olien pitkälti sitä mieltä, et monet 30-vuotiaat miehet on ihan kakaroita vielä (huom. ei kaikki).

No onko oikea ratkaisu sitten ero? kUN TÄTÄ JATKUNUT VUOSIA.
Jaa-a, parempi olla neuvomatta missään eroasioissa =)
Sinun pitää saada miehesi jotenkin huomaamaan mitä hän on menettämässä. Tunnen kyllä lähipiireissäkin vastaavia tapauksia ja aika vaikeaahan se muuttuminen taitaa useimmille olla.

Ja mä olien pitkälti sitä mieltä, et monet 30-vuotiaat miehet on ihan kakaroita vielä (huom. ei kaikki).

äh...

Minkä ikäisiä?
2, 4- ja 7-. Kaikki tyttöjä.

Minkään ikänen ei saa tulla äidiksi eikä isäksi:D
Täällä palstalla ei mikään ikäryhmä ole hyvä:D

Ihanaa!
Kerranki mä kuulun johonkin joukkoon.

Yhteistyössä