kysely: PAHIN vessahätäsi IKINÄ?

• Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti
herranjestas
Kamalin hätä iski varmaan lomamatkalla Bulgariassa, olin tietysti saanut jonkun vatsapöpön heti siihen matkan alkuun. Kävi niin ikävästi, että jouduimme odottamaan huoneiden vapautumista liki 2 h. Yleisövessaa ei mailla ei halmeilla. Aikamoiset hikikarpalot oli otsalla kun pidättelin kakkaa yli tunnin, hotellin pihalla auringon paahteessa muiden hotellivieraiden kanssa. Vähän sitä itteään pääsi housuunkin.. Vihdoin kun päästiin huoneeseen, tyrkkäsin kaverin nopiaa altaalle että pääsin vessaan rauhassa... ja voi jestas sitä varpusparven riemua! kaikki kaikui niiden paperin ohuiden seinien läpi, ja jouduin vessassakin vielä pidättelemään kun kuulin että käytävässä oli porukkaa käkäilemässä.... Ja kyllä, ne kalsarit meni suoraan roskikseen, en viitsinyt niitä pakata matkalaukkuun kotimatkalle kun ei niitä saanut pesukoneeseen kohdemaassa. Miettikää nyt tullissa... söpö tullimies kaivaa matkalaukusta minigrippussin missä on valkoiset pitsialkkarit täynnä Paskaa.. hekoheko

lenkilläpaskathousussa
Eihän ne paskaset enää pesun jälkeen ois. Ja eipä oo kovinkaan avoin suhde jos ei toisen edessä kehtaa paskasissa tai muuten virttyneemmissä kalsareissa esiintyä..
No huh, nytkö sä alat arvostelemaan mun parisuhdetta?? Nice. Ei se mistään kehtaamisesta ole kiinni. On mulla reikäsiä ja vaikka kuinka kulahtaneita alusvaatteita eikä mua haittaa ne päällä olla miehen edessä, mutta puhuinkin nyt nimenomaan alushousuista, joissa on ollut _paskaa_ ! Se on musta jo vähän eri asia...

Ken guru
Eihän ne paskaset enää pesun jälkeen ois. Ja eipä oo kovinkaan avoin suhde jos ei toisen edessä kehtaa paskasissa tai muuten virttyneemmissä kalsareissa esiintyä..
Kirjoitatko nyt useammalla nikillä? Vaikea ainakin kuvitella että montaakaan ihmistä mietityttäisi toisten alushousut tuossa mielessä.

Kai itse paikkaat jokaisen rättisi mihin tulee reikä ja kuljet tahraisissa virttyneissä vaatteissa? Yök.

P.S Tulepa meille joskus kun siivoan. Heitän jopa 2 jätesäkillistä tavaraa roskikseen n. pari kertaa vuodessa.

salakuljetus?
Ja kyllä, ne kalsarit meni suoraan roskikseen, en viitsinyt niitä pakata matkalaukkuun kotimatkalle kun ei niitä saanut pesukoneeseen kohdemaassa. Miettikää nyt tullissa... söpö tullimies kaivaa matkalaukusta minigrippussin missä on valkoiset pitsialkkarit täynnä Paskaa.. hekoheko
No kai enimmän paskan voi pestä lavuaarissa?
Miks tullimiesten pitäs kaivella sun matkatavaroitas?

Pin
Oliskohan siitä kuukausi vai kaksi, ainakin pakkasta oli...
Virtsarakontulehus päällä ja koulusta olin tulossa, kun pääsin bussista ulos niin juoksin puistoon ja juostessa tuli pissat pitkin housuja ja kenkiä. Soitin miehelle pillittäen, että tulee hakemaan kun en voi metroon mennä. Odotellessa tuli toisetkin rakolliset.

Sillon ei naurattanu, mutta nyt naurattaa kun mietin sitä näkyä. :D

Entisen kyläkaupan emäntä kertoi kyllä hassuimman jutun ikinä. Vähän semmoinen hirtehinen rempseä naisihminen oli... Yksi päivä kauppaan oli kuulemma tullut semmoinen vähän ujoksi ja hiljaiseksi tietämänsä miesasiakas, ja tämä rouva oli sitten tuuminut, että täräytänpä kunnon äänekkään pierun, että mies menee noloksi.
Mutta siinä kävikin niin, että rouva kauppias paskoikin housuunsa siinä asiakkaan edessä ja joutui poistumaan takahuoneeseen vaatteiden vaihtoon. :D

Eipä ole enää kyläkauppaa... Se on sääli. (ei liity tapaukseen)

Yhteistyössä