KYSELY: oletko maistanut kirsikkaolutta? pidätkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia:
Joo ei hassumpaa sellanen kunnon belgialainen kirsikkaolut. Ei niitä kyl pysty juomaan kun yhden kun on niin makeeta.

Jep! Mä en edes tykkää oluesta ja toi on ihan juotavaa. Jopa hyväksi voisi sanoa :)

Kerran baarissa pyysin baarimikolta jotain makeahkoa juomaa, jotain muuta kuin siideriä ja lykkäs tollasen. En edes tajunnut sen olevan olutta ennen kuin olin puolet pullosta tyhjentänyt. Tilasin toisekin.

Minä rakastan sitä, en tykkää kirsikasta enkä oluesta mutta sitä rakastan, tässä kaupungissa sitä valmistetaan vain yhdessä baarissa ja siellä en ole ollut aikoihin :( tulipas kovat vieroitusoireet.

kirsikkaolut on aivan huippu!!!! Parasta on se mikä on sellases aika pienes pulossa. ei se mikä on siin isommas...

ennen oulusta sai yhestä paikasta myös sellasta banaaniolutta joka oli parasta IKINÄ! mut sen valmistus on lopettettu eikä saa enää mistään. Joku banaaniolut on myynnissä stokkalla mut ei maistu läheskään yhtä hyvälle ku se.

Alkuperäinen kirjoittaja poppari:
kirsikkaolut on aivan huippu!!!! Parasta on se mikä on sellases aika pienes pulossa. ei se mikä on siin isommas...

ennen oulusta sai yhestä paikasta myös sellasta banaaniolutta joka oli parasta IKINÄ! mut sen valmistus on lopettettu eikä saa enää mistään. Joku banaaniolut on myynnissä stokkalla mut ei maistu läheskään yhtä hyvälle ku se.

Isommissa S-marketeissa oon nähnyt Reilun kaupan banaaniolutta. Käy tutkimassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Olivia:
Joo ei hassumpaa sellanen kunnon belgialainen kirsikkaolut. Ei niitä kyl pysty juomaan kun yhden kun on niin makeeta.

Jep. Mä en juo muuten olutta ollenkaan. Kerran sit tilasin baarimikolta "jotain hiukan makeaa, jotain muuta kuin siideriä" sanoi vaan, että maistas tätä. Oli se ihan juotavaa, tilasin toistekin ja vasta silloin selvisi, että se on olutta ;)

Onpas muuten joku vanhan ketjun nostellut.

Kriek -nimistäkin löytyy sellaista ihan punaista, joka oluen nimellä kulkee ja maistuu vain kirsikalta. Tykkään kyllä siitäkin, mutta sitten löytyy myös sellaisia kirsikkaoluita, jotka maistuvat enemmän oluelta ja niissä on hienoinen kirsikan maku. Muistaakseni Kriek -nimistä tällaisenakin. Joulun alla näitä olen lämmitettynäkin maistellut. Kaikki oikein hauskoja, mutta kovin erilaisia.

Yhteistyössä