Hese- kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hansu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:
1. mikä kampanja meneillään?
2. oletko maistanut kampanjatuotetta ja mielipiteesi
3. Hese suosikki
4. Hese inhokki

1. Juustoviikot
2. En vielä tätä pekoni-tuplajuustoo mikä o nyt, mut sen edellisen viikon savujuuston oon kyl syönyt, ei mikään suosikki.
3. Entinen rouheinen naudanliha, sitä ennen mini-mega. Miksi ne poistaa aina parhaat! Ja kampanjatuotteista mambo-hampurilainen. Nykyisin otan yleensä kampanjatuotteen tai sit Arizona-aterian.
4. En mä tiiä... Ei sellasia ole. :saint: No, turkinpippuripehmispyörre ei ollut hyvää.

(minäkö hesefani... :p :ashamed: :saint: :D )

1. pekonituplajuustohamppari oli mukamas halpa
2. en
3. kanasalaatti
4. löröt ranskalaiset. niin ja ne isot hampparit kun ne on niiiiiin kuivia, pelkät sämpylät ja pihvit, salaattia ei juuri ollenkaan, saati majoneesia. pienet hampparit pilataan sitten liialla majolla :headwall:

MUOKS. Olen siis mäkkärin asiakas B) :p

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
en osallistu kyselyyn mutta miks ne hampurilaiset ei oo samanlaisii kun niissä kuvissa
pelkkiä lättänöitä?

Siksi koska kuvatessa käytetään mm. hammastikkuja pitäämään hampurilaista sopivan "kuohkeana"

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
3. Hese suosikki
4. Hese inhokki

1. Juustoviikot
2. En vielä tätä pekoni-tuplajuustoo mikä o nyt, mut sen edellisen viikon savujuuston oon kyl syönyt, ei mikään suosikki.
3. Entinen rouheinen naudanliha, sitä ennen mini-mega. Miksi ne poistaa aina parhaat! Ja kampanjatuotteista mambo-hampurilainen. Nykyisin otan yleensä kampanjatuotteen tai sit Arizona-aterian.
4. En mä tiiä... Ei sellasia ole. :saint: No, turkinpippuripehmispyörre ei ollut hyvää.

(minäkö hesefani... :p :ashamed: :saint: :D )

Eikö sitä rouheista naudanlihahampparia enää saa?!?? Ei tarvi sit mennä enää heselle. Se oli suosikki!

Indiana Jones - ei mitään työtöille, kiikarit ois kiinnostanu mutta ne oli jo tokana päivänä loppu

juustopekoni - en ole

3. Hese suosikki - kerrosateria, löytyy yleensä valmiina

4. Hese inhokki
ei oo varsinaisesti

ovat muuten nostaneet hintoja jonnii verran...

On se entinen kanahamppari. Täällä taas ne isot juuri on holvattu majoneesilla aivan löröiksi, pienempiä voi syödä ilman että valuu jokapaikkaan. Suosikkia ei nyt ole kun minimega+nautarouhe poistettiin...

Yhteistyössä