Kysely: Kahvimukinne

  • Viestiketjun aloittaja ellunnamoi
  • Ensimmäinen viesti
Sari ei jaksanut kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24105303:
on, kiroileva siili-muki ja hyvänä kakkosena mentalwearin "äiti on vähän väsynyt"

tuollaisen äiti on vähän väsynyt mukin, mistä niitä saa??
minulla semmoinen paita missä lukee, äiti on tosi väsynyt :D
 
Mä keräsin aikoinaan marimekon unikko-kahvimukeja, ja mä juon kahvini vain niistä, eikä niihin muut koske. Mies juo kahvin aina sellaisesta isosta muovisesta mukista, jotka on ainakin yli 10v vanhoja ja kuluneita. Sitten meillä on sellainen vanha mukisarja, jossa on sininen, punanen ja vihreä muki, ja mun siskon mies ei suostu meillä juomaan kuin siitä vihreästä jossa on leppäkertun kuva, sisko taas juo punaisesta jossa hämähäkki. Mun äiti taas haluaa meillä aina muovisen mukin.
Töissä meillä on kertakäyttömukit, mutta ajattelin ostaa itselleni sinne sellaisen missä lukee "palkka juoksee, minä en".
 
vakkari iei jaksa kirjautua
niistä rakkaus ja ruusutarha tms, viimisin suosikkini on maisa ja kaarina jossa se tummatukkainen kahvimukin kanssa ja lukee "minulle on turha puhua ennen kolmatta kupillista :)
 
Mulla on teemukina,sellanen punainen muki,missä on valkoisia sydämmiä.Lapsuudenkodissa äiti joi samanlaisesta kahvinsa,eli vanha muki on.
Miehellä kahvimukina muki,jossa minun ja lapsen kuva (annettu ekana isänpäivänä).

Nyt sain PölyEsteriltä kipinän maalata itellenikin muki.
 
"Hopping"
Mun aamukahvimukissa lukee Read, Watch, Repeat (Twilight)

Muulloin keitän kahvia kotona vain kun on vieraita, jolloin juon samanlaisista mukeista kuin muutkin - teeman kahvikupit aseteilla, muumimukit tai yhdet retrokahvikupit aseteilla (isoja värikkäitä pilkkuja valkoisella pohjalla).
 
"Vesipeto Surku"
Yli kahden vuoden päivät join sellasesta vihreästä Koko-kupista mutta pari viikkoa sitten löysin vahingossa uuden lempparin, tollanen vaaleanvihreä (läpinäkyvä) Iittalan iso Kartio-muki. :)
 
Mulla myös käytössä iso sininen Taika kuppi.

Pölyesteri osaist varmaan piirtää mulle sellaisen tatuoinnin joka on valmiina mun päässäni (et haluaisu, oon törmännyt tasan yhteen tatuoitsijaan joka on tehnyt sen oloisia kuvia minkä itse haluaisin ja ko tatuoitsija asuu aivan liian kaukana??), nuo sun maalaamat mukin on mukavan orgaanisen oloisia :)
 
alastulo harmaana
Mul on tollanen muki, missä on mun lasten kuvat, sain äitienpäivälahjaksi, tai sit käytän kiroileva siili mukia, ja jos molemmat on pesussa, tai joku kaveri ottanu niistä toisen ja toinen on pesussa nii sit tulee huuto :D
 
Mä juon kahvini kaksosmukista ja sukuvikana kai se, etten pese sitä koskaan! Mun kuppia ei pese kukaan muukaan koskaan, vaan mä ite huuhtelen sen juomisen jälkeen ja laitan ylös. Joku on joskus erehtyny ottamaan sen ni olen kyllä sanonu asiasta :D
Mä en halua, että siihen kosketaan vaan se kuppi on mun, mun ja vaan mun!

LAitetaan nyt kuvaki :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä