Kyselläämpä taas säärystimistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wolt

Tunnettu jäsen
17.05.2009
3 950
186
63
Joskus aiemmin kyselin täältä ja sain linkityksen stockalle mutta ei passannut (oisko niissä ollut villaa vai miksi en muista)..

Mutta jos joku tietäisi mistä saisi säärystimet? Onko esim tarjoustalossa tai missä? (entresse/forum/kamppi)?

Mulla on tälläiset ihanat joustavat jotka muistaakseni ostin kyllä ihan Prismasta.. :)

Leveet tuolta alhaalta eli saa kivasti kengänkin päälle.. ;)
Ja lämmittää.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja säärystimet;25510341:
Mulla on tälläiset ihanat joustavat jotka muistaakseni ostin kyllä ihan Prismasta.. :)

Leveet tuolta alhaalta eli saa kivasti kengänkin päälle.. ;)
Ja lämmittää.. ;)

hmm..pohtii.. onko minkä hintaset ja millasia värejä niissä oli? :)
tarttis nimittäin kinttujen lämmittimet

hmm..pohtii.. onko minkä hintaset ja millasia värejä niissä oli? :)
tarttis nimittäin kinttujen lämmittimet

Tarkkaa hintaa en muista kyllä, ostin nimittäin syksyllä jo.. ;)
Mutta luonteeni tuntien ei maksaneet kovinkaan paljoa kun kerta olen moiset "turhakkeet" ostanut.. (äärimmäien saita kun olen.. :laugh: )

Muistaakseni näitä oli sekä mustia että valkoisia. Ja näissä on tuommoiset sievät palmikkoneule kuvioinnitkin, eli ei ihan peruskamaa.. ;) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja säärystimet;25510360:
Tarkkaa hintaa en muista kyllä, ostin nimittäin syksyllä jo.. ;)
Mutta luonteeni tuntien ei maksaneet kovinkaan paljoa kun kerta olen moiset "turhakkeet" ostanut.. (äärimmäien saita kun olen.. :laugh: )

Muistaakseni näitä oli sekä mustia että valkoisia. Ja näissä on tuommoiset sievät palmikkoneule kuvioinnitkin, eli ei ihan peruskamaa.. ;) ;)

:laugh: just semmosta peruskamaa ja saidalle sopivat :D niinkuin minäkin joskus.. :D pitääpä tsiikailla seuraavalla reissulla

No ei varmasti kannata ostaa viskoosisia, jos hakee lämpimiä... (henkkamaukan linkki) . Lämmin varmasti on tehty villasta :)
En muistanut täsmentää tuohon aloitukseen mutta villainen on out of question allergian takia.

Ruutiukko. Juu ei en määritellyt mutta mamma palstalla kun ollaan ja mitä oletettavimmin kysyjä on nainen (vaikken mie mikään tavis ookkaan ja vähän erähenkinen) niin eiköhän se tarkoita niitä "standardin" omaisia.

Ruutiukko. Juu ei en määritellyt mutta mamma palstalla kun ollaan ja mitä oletettavimmin kysyjä on nainen (vaikken mie mikään tavis ookkaan ja vähän erähenkinen) niin eiköhän se tarkoita niitä "standardin" omaisia.

Täytynee tunnustaa, että arvasinkin että et ole hakemassa ulkoilusäärystimiä mutta en malttanut vastustaa kiusausta...

Haittaaksse?

Yhteistyössä