Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok hyvä tietääLindexistä ja Seppälästä minä olen hankkinut säärystimiä...ovat ne suht joustavia ja lämpimiä tietenkin. H&M:llä on melkein kaikki tuotteet myös myymälöissä.
Alkuperäinen kirjoittaja säärystimet;25510341:Mulla on tälläiset ihanat joustavat jotka muistaakseni ostin kyllä ihan Prismasta..
Leveet tuolta alhaalta eli saa kivasti kengänkin päälle..
Ja lämmittää..![]()
hmm..pohtii.. onko minkä hintaset ja millasia värejä niissä oli?
tarttis nimittäin kinttujen lämmittimet
Alkuperäinen kirjoittaja säärystimet;25510360:Tarkkaa hintaa en muista kyllä, ostin nimittäin syksyllä jo..
Mutta luonteeni tuntien ei maksaneet kovinkaan paljoa kun kerta olen moiset "turhakkeet" ostanut.. (äärimmäien saita kun olen..)
Muistaakseni näitä oli sekä mustia että valkoisia. Ja näissä on tuommoiset sievät palmikkoneule kuvioinnitkin, eli ei ihan peruskamaa..![]()
![]()
Jos tarviit todella tyyliikkät säärystimet jotka kestää niin tsekkaa nämä:
BW Gore-Tex -säärystimet, Flecktarn, käytetyt - Varusteleka
varsinainen ruudin keksijä
(lempeydellä sanottu) ..jos ei kuitenkaan.
![]()
Tuleeko paksuista pohkeista vieläkin paksumman näköiset jos laittaa säärystimet?
En muistanut täsmentää tuohon aloitukseen mutta villainen on out of question allergian takia.No ei varmasti kannata ostaa viskoosisia, jos hakee lämpimiä... (henkkamaukan linkki) . Lämmin varmasti on tehty villasta![]()
Ruutiukko. Juu ei en määritellyt mutta mamma palstalla kun ollaan ja mitä oletettavimmin kysyjä on nainen (vaikken mie mikään tavis ookkaan ja vähän erähenkinen) niin eiköhän se tarkoita niitä "standardin" omaisia.
Täytynee tunnustaa, että arvasinkin että et ole hakemassa ulkoilusäärystimiä mutta en malttanut vastustaa kiusausta...
Haittaaksse?
ton varustelekan omistaja on muuten vantaalainen sivari![]()
:ashamed: