Kyselkää multa jotain! :D (juujuu, huomioh. olen)

[QUOTE="miikkis";25161840]Miksi pyörit täällä?[/QUOTE]

Tämä on sopivan aktiivinen palsta ja olen täällä jo 6 vuotta pyörinyt niin on tuttujakin ym. :D Olen myös jossain määrin kiinnostunut lapsiperheisiin liittyvistä asioista.
 
kysytään sitten
[QUOTE="kkk";25161861]Koetko olevasi ihan täysillä matkassa? Tämän palstaimagosi perusteella et vaikuta ihan normaalilta.[/QUOTE]

Et kovin tasapainoiselta vaikuta sinäkään.
 
Oletko onnellinen?
Kyllä. :) Mä olen aina ollut. Luulen sen johtuvan positiivisesta ja optimistisesta elämänasenteestani, huolettomasta lapsuudestani, hyvästä itsetunnostani ja rehellisesti sanottuna siitäkin, että olen päässyt helpolla elämässäni! :D Mulla on ihana perhe, läheisiä sukulaissuhteita, hyviä ystäviä, opiskelupaikka ja asiat kutakuinkin kunnossa. :) Pieniä vastoinkäymisiä on välillä, mutta perusonnellisuus on mulla pysyvä olotila. Koen myös päivittäin paljon onnen hetkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja kysytään sitten;25161845:
Mikä on ollut mieleenpainuvin tapahtuma tai hetki elämässäsi?
Hmmm...niitä on aika paljon, vaikea sanoa mitään tiettyä. Lapsuuteen mahtuu paljon ihania kokemuksia, sen jälkeen on ollut tasaisempaa. Läheisten ihmisten tragediat on pysäyttäneet. Ensimmäinen kunnon ihastuminen oli toki ainutlaatuista. Vähän on elämänkokemusta vielä kertynyt. :)
 
Mitä kadut? Entä mistä vaikeasta ratkaisusta olet iloinen?
Sori, jäi toiseen kysymykseen vastaamatta. :D Ihanaa, mulla on fani, nyt vasta huomasin nikin. ;) Ei ikävä kyllä tule nyt mieleen mitään vaikeaa ratkaisua. Siitä olen iloinen, että eräs ystäväni on pysynyt matkassa jo kohta 3-vuotiaasta asti, vaikka meillä on ollut haastava ystävyyssuhde ja paljon mutkia matkassa. Ystäväni purki pahaa oloaan minuun ja kohteli ajoittain todella huonosti, mutta hän kasvoi ja on nykyään yksi uskollisimmista ystävistäni. :) Kannatti panostaa siihen suhteeseen. Välit ovat olleet mutkattomat jo usean vuoden. Mä pistän paljon työtä ihmissuhteisiini.
 

Yhteistyössä