Kyselkää multa jotain! :D (juujuu, huomioh. olen)

no no norjalainen
1.. Mitä ajattelet lihavista ihmisistä?
2.. onko sulla ajokorttia ja omaa autoa?
3. Millainen kämppä sulla on?
4. Millainen tyyli sulla on? mistä ostat vaatteesi?
5. Tietääkö sun perhe sun "tyttökiinnostuksesta"?
 
1.. Mitä ajattelet lihavista ihmisistä?
2.. onko sulla ajokorttia ja omaa autoa?
3. Millainen kämppä sulla on?
4. Millainen tyyli sulla on? mistä ostat vaatteesi?
5. Tietääkö sun perhe sun "tyttökiinnostuksesta"?
1. No en mitään erityistä. Heillä on heikkoutensa, kuten meillä kaikilla. Itsellänikin on ylipainoa.

2. Ajokortti on, mutta en ole pian kahteen vuoteen ajanut autoa. :ashamed:

3. Yksiö suht isolla parvekkeella. Ihan Naantalin keskustassa.

4. Pukedun hyvin tavallisiin vaatteisiin. Vaikea kuvailla, ostan, mistä satun tykkäämään. Pitkiin aikoihin en ole uusia ostellut. Ihan näistä perusvaatekaupoista ostelen.

5. En tiedä, voiko puhua tyttökiinnostuksesta. Tiesivät kyllä, että olin ihastunut naiseen.
 
Jaa-a. :D No ei varmaan edes kovin paljon. Ei tää niin tärkeää mulle ole. :D
Nimeä nyt joku hinta koska musta tuntuu että siinä on mahdollisuus mutuaaliseen tyydytykseen ja hyötyyn. Sinä lakkaat tuhlaamasta kaistaa Internetissä (ykköshyöty) ja palstalaisten aikaa ja sinä saat rahaa johonkin vahajeesuksiin tai mistä nyt sitten itse tykkäätkään. Kunhan sun jeesusteluviestejä ei tarvitse enää täällä katsella niin se on jo rahanarvoista. Vielä kun saat sen keijupöllyn tai mikä sen alias nyt onkaan mukaan niin moni on valmis maksamaan rahaa siitä ettei tarvitse sitä sontaa täällä enää katsella.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Nimeä nyt joku hinta koska musta tuntuu että siinä on mahdollisuus mutuaaliseen tyydytykseen ja hyötyyn. Sinä lakkaat tuhlaamasta kaistaa Internetissä (ykköshyöty) ja palstalaisten aikaa ja sinä saat rahaa johonkin vahajeesuksiin tai mistä nyt sitten itse tykkäätkään. Kunhan sun jeesusteluviestejä ei tarvitse enää täällä katsella niin se on jo rahanarvoista. Vielä kun saat sen keijupöllyn tai mikä sen alias nyt onkaan mukaan niin moni on valmis maksamaan rahaa siitä ettei tarvitse sitä sontaa täällä enää katsella.
Oletko masokisti vai miksi avasit tän ketjun? :)
 
[QUOTE="koppis";25167584]Mikä luento sulla tänään oli? Mitä opiskelet?[/QUOTE]

Opiskelen kasvatustiedettä. :) Meillä on meneillään Empiiriset tutkimusmenetelmät kasvatustieteissä-kurssi ja tänään oli kyselytutkimukseen liittyvä luento. Tein jo haastattelututkimuksen ja nyt on kyselytutkimus kesken. Molemmat liittyy kasvatustapoihin, haastattelu suunnattu vanhemmille ja kysely yläasteikäisille nuorille. :) Haastattelin kahta palstalaista. :D
 
[QUOTE="koppis";25167652]Oolrait. Olis kiinnostavaa tietää enemmänkin. Opetan yläkoulussa :)[/QUOTE]

Kyselen, millaisia kasvatustapoja heidän perheessään on käytetty (mm. erilaiset rangaistukset, palkinnot jne.) ja kokemuksia ja mielipiteitä niistä.
 

Yhteistyössä