kyselisin...

:ashamed:

kun minulla on nyt ensimmäinen seurustelusude..ja en ole koskaan aikaisemmin ollut miehen kanssa yhdynnässä. ja ensimmäinen kerta on tulossa. ja mua jännittää ja pelottaa. osaanko toimia "oikein", sattuuko se yms. osaatteko antaa mitään vinkkejä minulle? :ashamed:

Mites sä tänne palstalle eksyit? Ymmärrän että oli seksi-palsta, mutta että ihan neitsyenä... Äitien ja isien joukkoon.

Sanonpa vaan että rentoudu ja älä häpeile, nauti sielusi kyllyydestä. Kerro rohkeesti jos sattuu ja mihinkään ei ole pakko suostua...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 15:56 minä vaan kirjoitti:
:ashamed:

kun minulla on nyt ensimmäinen seurustelusude..ja en ole koskaan aikaisemmin ollut miehen kanssa yhdynnässä. ja ensimmäinen kerta on tulossa. ja mua jännittää ja pelottaa. osaanko toimia "oikein", sattuuko se yms. osaatteko antaa mitään vinkkejä minulle? :ashamed:
hitasti hyvä tulee. eli kunnon esi lämmitelyt

eikä mitään ehti sisälle hommia.

riipuu tietysti miehestä mutta kannataa kertoa että on eka kertaa jos toisella jo kokemusta niin tajuaa edetä rauhalisesti.

kyllä se siitä

:) :)

Peesaan hieman edellisiä.

Käyttäkää aikaa sillä hosumalla ei tule asiasta muuta kun huono ja pettynyt muisto asiasta. Jos sinulle tulee pienikin epäilys siitä että et halua niin sano siitä.

Muista myös nauttia siitä asiasta sillä se on ainut kertainen tapahtuma sinulle. Ei mitään känni sekoilua vaan molempien pitää olla selvinpäin ja muistakaan herran tähden ehkäisy asiat ettei tule pikku ihmisiä tai tauteja.

En tiedä onko tästä nyt mitään hyötyä mutta niin toivon.

koi-isä
Rentous on kaiken alku ja loppu... tai tottakai sitä jännittää, mutta se jännitys pitää ottaa rennosti ja luottaa kumppaniin ja uskoutua sanomaan mikä tuntuu hyvältä ja mikä taas jätetään seuraavaan kertaan.

Aika säheltämistähän se aina aluksi on, mutta kyllä se siitä :)

Yhteistyössä