Neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gorgeous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gorgeous

Vieras
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa muutaman kuukauden, ja huonojen kokemusteni vuoksi koen seksin jokseenkin vaikeaksi asiaksi. Haluaisin kuitenkin oppia nauttimaan siitä, tyydyttämään mieheni ja etenkin olemaan myös AKTIIVINEN oaspuoli yhdynnässä. Nykyään olen yleensä melko passiivinen siten, että teen mitä mieheni haluaa, mutta olen arka kokeilemaan mitään, enkä tiedä esim. miten suuseksiä annetaan ""oikein"". Miehelläni on myös laukeamisongelmia, eli hän ei koskaan tule sisälleni vaan aina autan häntä suullani ja hän itse tekee homman loppuun. Tunnen itseni kovin riittämättömäksi ja haluaisin olla osa hänen orgasmiaan. Osaatteko antaa neuvoja?

Puhu asiasta.
Ajattelepa sama kuvio jonkun muun pariskunnan kohdalle: miten luulist heidän selviävän?
Puhe se on kun auttaa, vaikka ei kai ole helppo rohkaista itteä ja ottaa asiaa puheeksi.

Kannattaisiko nyt kääntää tuo homma vähän toisin päin. Aloittakaa vaikka siitä, että ensin sinut viritetään esileikeillä lähellä orkkua ja vasta sitten aletaan naimaan. Kun sitten saat orkun naidessa, niin on ihme, jos ei kaverilla tule.

Jepulis. Teillä taitaa MOLEMMILLA olla ongelma seksissä. ;-)

Eipä auta kuin yhdessä puhua ja opetella. Hae vaikka kirjastosta joku kiva seksikirja. Ja lukekaa sitä yhdessä.

tähän ei todellakaan auta kuin harjoittelu.
ehkäpä keskitytte liikaa osgasmiin ettekä huomaa nauttia kaikesta siitä ihanasta muusta, jota seksi ja läheisyys tuovat.

Niin yksinkertaiselta ja kenties vaikealta kuin se kuulostaakin, niin puhuminen on se oikea vaihtoehto tahan ongelmaan. Itse olen ollut samassa jamassa ja puhuin poikaystavani kanssa lopulta asiasta. Han kertoi mista pitaa seksissa, miten voisin parantaa suihinottoa ja jne...Sitten piti vaan uskaltautua kokeilemaan. En edelleenkaan saa orgasmia yhdynnan aikana, mutta han kylla saa, so what jos han hoitelee minut muilla tavoin. Rohkeasti vaan kokeilemaan ja ehka alat lopulta nauttimaan seksista. Itsellani se kesti jonkin aikaa, ennen kuin opin pitamaan koko toiminnosta. Kokeilu kannattaa, ja siita mista ei pida voi jattaa yhteen kertaan...Ja pieni vinkki, se mika minut lopulta sai kokeilemaan eri asentoja ja olemaan se aktiivinen osapuoli oli Paris Hiltonin one night in Paris video. En todellakaan halunnut nayttaa samanlaiselta paikallaan makaavalta lahnalta kuin kyseinen neitokainen...Ehka Parisilla on kaikkea, mutta ainakaan aktiivisuutta sankypuuhissa ei loytynyt...

Yhteistyössä