Kypsät paikat ja vauvan pää todella alhaalla

Tänään kävin lääkärissä ja totesi seuraavaa. Paikat todella kypsät ja auki selvästi(en tiä kuinka paljon) ja vauvan pää tuntui selkeästi todella alhaalla alatutkimuksen yhteydessä... sf-mitta myös tippunut 31:stä cm 29cm:n.

Nyt siis TAAS galluppia...synnytystä odotellessa, että kokemuksia kauanko synnytykseen mennyt suht vastaavista tilanteista?... :ashamed:

Vaikuttaako tuo paikkojen kypsyys siis jotain?Tai vauvan pää tuola alhaalla..

Kiitos kaunis kaikille vastaajille :flower:

yksäiti+hippu rv 36+4
 
Moi! Juu,vaikutti ainaki meillä...=) Tyttö käänty tosi aikasin pää alas päin ja kiinnitty sitten sinne lantioluihin,elikkäs sinne "lähtökuoppiin". Mä jousuin kovan turvotuksen takia käymään äitipolilla puoltoista viikkoa ennen ku tyttö synty (synty 39+4) ja sillon oli kanava kokonaan kadonnu ja paikat auki kahelle sormelle. Viikko ennen tätä polikäyntiä oli lääkärinla ja sillon oli paikat jo pehmenny ja limatulppa meni illalla,kai siitä ronkkimisesta sai vauhtia. Tyttö teki kyllä yllärit,mulla ei ollu ainuttakaan kipeetä supistusta koko sinä loppuaikana,kivuttomia oli mutta ei nyt mitenkää erikoisen paljon,lapsivesi poksahti aamuyöllä kun olin veskiin menossa...!! Siitä ei menny sit ku 5h27min kun toukka oli vattan päällä köllimäs! Onnea vain kovasti loppuodotukseen ja pakkaahan sairaalakassit jo valmiiksi! Näin yllättäen se sitten voipi käydä,eikä siinä saa hortoilla enää kamalasti kun vesi menee.
:hug:
 

Yhteistyössä