kynsisieni-lääke Lamisil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukkis

Jäsen
01.06.2004
97
0
6
hei,

onko kenelläkään kokemusta kynsisienen lääkehoidosta? ihotautilääkäri määräsi mulle 3 kk:n Lamisil (250mg) lääkekuurin, jonka aloitin eilen. en tykkää kamalasti lääkkeiden syömisestä ja varsinkin kuurin pituus hirvittää. toivottavasti muistan ottaa lääkkeet... ennen kuuria piti ottaa verikokeet ja 1kk jälkeen kontrolli ja jos kaikki ok saa kuulemma jatkaa kuurin loppuun.

onko muut käyttäneet samaa lääkettä, onko ollut sivuvaikutuksia? ja lähtikö sieni (varpaan) kynsistä hoidon avulla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2006 klo 18:59 julle ankanpää kirjoitti:
JALKASILSA LÄHTEE HELPOSTI JA HALVALLA TERVASHAMPOOLLA.SIVELLÄÄN JALAT SILLÄ JA SAUNAN JÄLKEEN HUUHDOTAAN.VOIDAAN TOISTAA.HYVÄKSI HAVAITTU KEINO!

Tää onkin ihan uusi tieto mulle. Onko oikeasti tehtokas? Ja onko tervashampoon merkillä väliä?itse kärsinyt jalkasilsasta pidempään, mutta lamisiliä en voi käyttää toistaiseksi kun imetän (ja daktarin ei tehoa,uusi aina)....

Moi!
Muistakaa että kynsisieni ja jalkasieni on sillälailla eri juttuja että jalkasini joka esiintyy pääasiassa varpaiden välissä ja päissä, paranee helpommin kuin kynsisieni joka tarvii pitkät kuurit, ja aina lääkärin hoitoa...

kiitos kommenteista. olen nyt ottanut lääkettä useamman päivän eikä tunnu olevan sivuvaikutuksia.

niin tuo kynsisieni on kuulemma ihotautilääkärin mukaan alkanut varpaanvälisienestä, eli joskus vuosia sitten mulla oli varpaanvälit välillä auki ja sitten ei tullut hoidettua kunnolla ja nyt on kynsisientä. jospa se tällä kuurilla lähtis...

Yhteistyössä