Tämä on NIIN hirveä tapa, mutta en vain pääse irti!! Onkos jollain muullakin ollu ongelmia kynsien puremisen kanssa? Miten olette päässeet irti?
Se minun piti vielä kysyä sulta, että kuin nopeasti ne kynnet sitten kasvo? Elättelen toivoa, että jos sais vähän kasvamaan kynnet, niin niitä ei tosiaan enää viitsis purra... Mutta tiiä en toimiiko, kun ei ole ollut koskaan (yli 20 vuoteen) pitkiä kynsiä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, mä olin krooninen kynsienpureskelija 30vuotta ja nyt ennen joulua laitoin rakennekynnet, jotka oli mulla 3-4viikkoa ja sen jälkeen vaan päätin, että haluan nätit kynnet ja päätös on pitänyt =) nyt moni kysyy mun omista kynsistä, että onko nuo rakennekynnet
Lapaset käteen!Alkuperäinen kirjoittaja pilipalipilotti:Jos olis Timppa-kulta noin helppoa mulle, niin enhän minä olis koskaan näitä kynsiäni syöny
Tästä on tullu jotenki vaistomainen juttu ilmeisesti. Saatan "herätä" kesken kaiken, että nyt on taas sormi suussa. Yleensä en tietoisesti pure, mutta esimerkkinä jotakin jännittävämpää ohjelmaa katsoessa tulee purtua...
Noista rakennekynsistä... Kuin pieniin kynsiin ne voi laittaa? Kun esim. minun pikkurillini kynsi on ihan nysä :ashamed:
Kynsilakat ja kynnelit testattu juttu eikä toiminnu...
Hyvä idea, etenkin kun kesäkin tulee (toivottavasti) Laastareitakin itseasiassa kokeilin joskus, mutta ei ne pysyneet menossa mukana...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Lapaset käteen!Alkuperäinen kirjoittaja pilipalipilotti:Jos olis Timppa-kulta noin helppoa mulle, niin enhän minä olis koskaan näitä kynsiäni syöny
Tästä on tullu jotenki vaistomainen juttu ilmeisesti. Saatan "herätä" kesken kaiken, että nyt on taas sormi suussa. Yleensä en tietoisesti pure, mutta esimerkkinä jotakin jännittävämpää ohjelmaa katsoessa tulee purtua...
Noista rakennekynsistä... Kuin pieniin kynsiin ne voi laittaa? Kun esim. minun pikkurillini kynsi on ihan nysä :ashamed:
Kynsilakat ja kynnelit testattu juttu eikä toiminnu...
Täytyy yrittää kasvatella pikkusen ja sitten laitattaa nuo rakennekynnet Jos koittais taas sitä kynneliä, vai onkohan sitä enää myynnissä?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja siis siinä 3-4viikossa mulle kasvoi jo niin siistit kynnet, että ei tehnyt mieli purra =)
tätä kannatan mäkinAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:rakennekynnet voi laittaa aika lyhyisiinkin, mutta pysyvät kyllä huonommin... siinä sulle houkutin, ku oot vähän aikaa purematta, niin satsaat itseesi sitten sen verran! ne on hienot!
no mäkin puren aina kynsii. ne ei ikinä saa kasvaa rauhassa vaikka olen aina toivonut pitkät kynnet.Alkuperäinen kirjoittaja pilipalipilotti:Tämä on NIIN hirveä tapa, mutta en vain pääse irti!! Onkos jollain muullakin ollu ongelmia kynsien puremisen kanssa? Miten olette päässeet irti?
Mulla loppu, kun poistatin hampaatAlkuperäinen kirjoittaja pilipalipilotti:Tämä on NIIN hirveä tapa, mutta en vain pääse irti!! Onkos jollain muullakin ollu ongelmia kynsien puremisen kanssa? Miten olette päässeet irti?