Kynätesti, mikä on vastaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja **:
mulla siellä toisen alla pysyy vaikka penaali ja toinen on pelkkää nahkaa että ehkä siinä voisi se kynä vielä just ja just pysyä. Siinä nahassa mä olen pitänyt kiinni ipod shufflea kun ei ollut vaatteita ja hiuksissa naamio et niihinkään ei voinut laittaa :ashamed: Siinä siis on sellanen nipistin.

:laugh: anteeks.. kuvittelin tuon näyn.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja **:
mulla siellä toisen alla pysyy vaikka penaali ja toinen on pelkkää nahkaa että ehkä siinä voisi se kynä vielä just ja just pysyä. Siinä nahassa mä olen pitänyt kiinni ipod shufflea kun ei ollut vaatteita ja hiuksissa naamio et niihinkään ei voinut laittaa :ashamed: Siinä siis on sellanen nipistin.

:laugh: anteeks.. kuvittelin tuon näyn.. :D

Vähän tuli itekin repeiltyä peilikuvalle :D Savee naamassa ja tukassa, soitin tississä, ahtaassa kylppärissä jammaillen :laugh:

Kynätesti paljastaa vain osan totuutta:
Ei pysy kynä tissien alla. Mutta kyse ei ole kiinteydestä. Kyse on puhtaasti tissittömyydestä. Sillä kyllä nämä AA-koon tissinikin roikkuvat ja ovat pelkkää nahkaa. Sen näkee jos kumartuu eteenpäin. :whistle:

Mulla ei pysynyt, vaikka oli rinnat vasta täyttyneet maidosta 70DD kokoisiksi ja olivat välillä todella kovat. En muista tippuiko täynnä maitoa olevissa kivikovissa, mutta ainakin niissä vähen tyhjemmissä ja isoissa. Automaattisesti alkoivat "roikkumaan", kun maan vetovoima tuli vastaan kasvun takia. Että ei taida isorintaisilla pysyä, jollei ole laitettua kumia pysymään paikoillaan.

Yhteistyössä