Paremmat tissit vuodeksi 2009 :)
Pysyykö kynä tissien alla? Vai peräti useampi? Laita tänne myös kuppikokosi ja se oletko synnyttänyt vai et.
Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Sama juttu. Paitsi että minulla kuppi vielä tuotakin suurempi :/Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:kyllä sanoisin että pysyy vaikka 10 kynää.. kuppikoko 80F ( kai ) voi olla että tää raskaus kasvattaa taas hiukan. lapsia 2.. ei tälläset pysy millään ilmassa kun toi painovoima on hiukan liikaa.. :kieh:
mulla myösAlkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Pysyy koko penaali....
täällä kans.....kolme lasta ja kuppikoko vaihtelee E-F/75-80 välillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulla myösAlkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Pysyy koko penaali....
pitäisköhän käydä pienentämässä ei tartteis kärsii roikkuvista ku ei ois mitää mikä vois roikkua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Sama juttu. Paitsi että minulla kuppi vielä tuotakin suurempi :/Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:kyllä sanoisin että pysyy vaikka 10 kynää.. kuppikoko 80F ( kai ) voi olla että tää raskaus kasvattaa taas hiukan. lapsia 2.. ei tälläset pysy millään ilmassa kun toi painovoima on hiukan liikaa.. :kieh:
Joten sanotaan nyt vaikka että n. 15 kynää pysyy
No jos ne on jotku putkilot että törröttää suorana eteenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Miksi et usko?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
mulla 2 lasta ja kuppikoko D85Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:täällä kans.....kolme lasta ja kuppikoko vaihtelee E-F/75-80 välillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulla myösAlkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Pysyy koko penaali....
Juu niinhän sen täytyy ollaAlkuperäinen kirjoittaja heh:No jos ne on jotku putkilot että törröttää suorana eteenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi