Kymys niille joiden mielestä homous on ok.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Homojen puolustajat sanovat aina niin että jos aikuiset ihmistä haluaa harrastaa seksiä keskenään niin se ok koska aikuiset ihmiset voivat tehdä mitä haluavat. Eli siis jos isä ja äitiä ja aikuiset lapset voivat halutessaan harrastaa seksiä keskenään eikä siinäkään ole mitään vikaa? Siis oletteko tosissanne? Aivan järkyttävää
 
"..."
Mä taas en ymmärrä miten jotakin jaksaa enää 2000-luvulla edes kiinnostaa se onko joku homo vai hetero. Ja onko "ok" olla homo. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä onko "ok" olla hetero. Mitä väliä!
 
En nyt ihan ymmärtänyt kysymystä. Viittaat insestiinkö? Minusta kahden aikuisen täysi-ikäisen seksisuhde voi olla ongelmallinen, jos se ei ole tasa-arvoinen, esim. lääkäri ja hänen potilaansa. Nämä ovat voimasuhteiden vääristymiä, kuten insestissäkin on riskinä. Seksuaalisessa suhteessa voi olla ihan heteropariskunnillakin väärinkäyttöä ja epätervettä käytöstä. En silti kieltäisi hetero- tai homosuhteita joidenkin ihmissuhteiden ongelmallisuuden vuoksi.

Insesti – Wikipedia
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
tähän topikkiin
voinen lainata 6 vuotiaani lempihokemia: ihan sama / mitä välii

Sukulaisiin sekaantuminen on täysin eri asia kuin kahden aikuisen "liitto", olivat ne aikuiset sitten mitä sukupuolta tahansa.
 
-
[QUOTE="vieras";28501413]Eli tällä hetkellä sun mielestä on ok jos eri sukupuolta olevat sukulaiset harrastavat keskenään seksiä?! Mutta siitä tulee kamaqlampaa jos ne sukulaiset ovat samaa sukupuolta? näin mä tän nyt ymmärsin.[/QUOTE]

Tä on kyllä hyvä!
Peukut
 
"mamma"
Minua ei nyt voisi vähempää kiinnostaa muiden seksielämä. Millä oikeudella joku ruotii jonkun toisen seksielämää? Jokainen pitäköön huolen omsataan seksielämästään.
Mitä mieltä olet ap jos täällä ruodittaisiin sinun seksielämää? Mutta ketä se edes kiinnostaisi?
 
"aapee"
[QUOTE="mamma";28501425]Minua ei nyt voisi vähempää kiinnostaa muiden seksielämä. Millä oikeudella joku ruotii jonkun toisen seksielämää? Jokainen pitäköön huolen omsataan seksielämästään.
Mitä mieltä olet ap jos täällä ruodittaisiin sinun seksielämää? Mutta ketä se edes kiinnostaisi?[/QUOTE]

Eli sä hyväksyt? ok
 
"vieras"
Ap:n oma elämä lienee sen verran solmussa, että hän kokee tarpeelliseksi arvostella muiden elämää saadakseen muka edes jonkin verran oman elämänsä tai päänuppinsa tuntumaan normaalilta..
 
"aapee"
SÄ voit naida vaikka mummmoas jos haluat. Mutta sotket ihan perkeleen hyvin asiat, ja kenties tahallasi?
Eiköhän homous ja vanhempien ja aikuistenlasten välinen paneskelu ole täysin eriasioita. Ainakin itse luokittelen ne eriasioiksi.
Entäs sitten jos ne on eri asioita? Eikö teidän homojen puolestajien mielestä tärkeintä ole että aikuiset ihmiset voivat keskenään mitä haluvat. Voinhan minäkin sanoa että homous on eria asia kuin hetero seksi mutta silti olette eri mieltä ja hyväksytte sen
 
[QUOTE="aapee";28501524]Entäs sitten jos ne on eri asioita? Eikö teidän homojen puolestajien mielestä tärkeintä ole että aikuiset ihmiset voivat keskenään mitä haluvat. Voinhan minäkin sanoa että homous on eria asia kuin hetero seksi mutta silti olette eri mieltä ja hyväksytte sen[/QUOTE]

Sä vertaat insestiä ja kahden samaa sukupuolta (muttei samaa sukua) olevan ihmisen seksielämää toisiinsa ja sinun mielestäsi pitää hyväksyä insesti jos hyväksyy homouden.
 
La Paset
Minä hyväksyn homot siitä syystä, että he ovat Luojan luomia siinä missä muutkin ihmiset. Ei minulla ole oikeutta, eikä haluakaan, syrjiä heitä. Ei homous ole mikään tarttuva tauti, jota pitäisi pelätä.
 
"aapee"
Ette osaa puolustella muulla kuin se on eri asia? Kielletään sitten homouskin koska se on eria asia kuin heteroseksi. Nyt ollaan oikealla tiellä :D toivottovasti huomasitte kuinka järkyttävä mielipide teillä oli :D
 
oikeesti
[QUOTE="aapee";28501647]Ette osaa puolustella muulla kuin se on eri asia? Kielletään sitten homouskin koska se on eria asia kuin heteroseksi. Nyt ollaan oikealla tiellä :D toivottovasti huomasitte kuinka järkyttävä mielipide teillä oli :D[/QUOTE]

Älä viiti olla tyhmä! Insesti on insestiä, laissa kiellettyä mutta homous ei ole!
 

Yhteistyössä