Kympin hoidot

Toivorikas: Joo, testailtu on myös tänä aamuna ja tulos oli täsmälleen sama kun sulla, niin nega kun vaan voi olla. Ja testi oli sellainen herkkä. Eipä taida huomenna aamulla kannattaa testailla, jotenkin viimeisetkin toivonrippeet meni. Ehkä vaikka sunnuntaina seuraava nega sitten. :( Mulla ei ole yhtään menkkaolo kuitenkaan, että tuskin nyt viikonloppuna ainakaan alkavat, tai mistä sitä tietää.

Meg

Lumipuu Kiitos vastauksestasi, kyllä helpotti. Yritin tosiaan työntää tosi syvälle ja sit ku 1½ tunnin päästä nousin niin paperiin tuli vähän sitä, ei onneksi paljon, eli se voi olla sitä mikä ei imeydy. Ja lupaan että en ota enään stressiä ajoista tms, pääasia että sen lääkkeen ottaa kaksi kertaa päivässä :) ja tosiaan eiväthän kaikki edes kerkiä makoilemaan..

Luin vanhoja juttuja niin ottiko unelmasirpaleena lugeja suun kautta? Jos niin tuliko oireita?

toivorikas ja mansikkainen älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon, kyllä se tulos voi vielä muuttua. Nyt on teillä molemmillä kuitenkin vielä alle pp 10. :hug:

Ite en oo vielä testannu, en oo ees ostanu mitään testejä. Mulla on vasta pp 7, joten aikasintaan varmaan ens viikon puolessa välissä testaan, jos sinne asti ees pääsen ilman menkkoja. Näin viime yönä unta että sain plussan, voi kun oliskin enneuni! Mutta mun lievät oireet on kyllä just sellaisia menkkoja edeltäviä, että katotaan nyt.

Ai niin ja noista Lugeista. Mulle ei annettu muuta ohjetta kuin että yks kappale aamulla, päivällä ja illalla. Ei mitään puhetta kellonajoista tai makoilusta. Oon kyllä pystyny ottamaan melko rauhallisesti useimmiten sen lugen laiton jälkeen, enkä oo huomannu että sieltä ois hirveesti ulos mitään valunu. Enkä oo kattonu kelloo, aamulla herätessä laitan ekan, päivällä jossain vaiheessa ja sitten illalla ennen nukkumaan menoa.

Toivon kauheesti plussatuulia meille kaikille!! +++++++++ :heart:

Hei!
Tähtisilmä: Toivottavasti pääset siirtoon, onko sulla kuinka monta alkiota pakkasessa? Tsemppiä!
Meg: Mulla tulee vaihtelevasti Luget pois, välillä enemmän ja välillä vähämmän, on kyllä melkoisia sottaajia nuo luget. Tarvii vaan toivoa, että lääkeaineet ehtii imeytyä.
Toivorikas: Niin kauan pidetään toivoa yllä kunnes toisin todistetaan, eikö!
Mansikkaisellekin onnea piinankeskelle!
Tsemiä kaikille piinailijoille, punktiota ja siirtoja odottaville, aurinkoista viikonloppua!
On: Piinan alkuvaiheet vasta menossa. Rinnat on tosi arat ja vatsassa omituista tunnetta, mutta näitä oireita oli jo ennen siirtoa, joten ei kerro mistään mitään. Ilmeisesti luget ja zumenonit tekee näitä oireita. Ainakin viikko vielä kärvistelyä, yritän venyttää testaamista mahdollisimman pitkällä, mutta mutta kärsivällisyys ei ole vahvuuksiani tässä lajissa :whistle:

~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************5.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu...........................5.3...OYS
nehma....................2. ICSI................ly..............8.3......10.3...VL
AaVee..................1. IVF.....................pi.............8.3..............OYS
Nipsu74................2.ICSI...................pi.............10.3............OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Ovis......................2. IVF.....................pi............vko 11.........
pa-mi....................4. IVF.....................pi............vko 11........
Hoplop..................2.ICSI:n 2.PAS..............................11-12.AVATre
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 12.........FER
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS.........lä...................vko 13.AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä......................maalis..TAYS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................maalis..NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................maalis..NKL
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n 2.PAS...............................maalis..OYS
Lumipuu................2.ICSI.................................maaliskuu.....AVATre
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................maaliskuu
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Ragdoll-73...........1.IVF......................pi.......................vko 17..TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
tytti-82....................................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83..............................2.PAS...........................................

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Toivorikas-72..NKL.................:heart::heart:.............9............8.3.
leiska .............FEL.....................:heart:...............8............(+ testattu)
Mansikkainen79..FEL...............:heart:................8...........
Hugsy.................NKL................:heart:................7.............10.3.
Klivia.................TAYS..............:heart::heart:..............4.........
Isis...........................................:heart:.................2.........
Meg..........................................:heart:.................1..........

Plasebo..........OYS..................:heart::heart:.......................

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS....:heart::heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:

AaVee ja Nipsu: ollaan tässä samaa matkaa menty, mut nyt mä taidan tipahtaa täst'ä junasta pois :( Aamulla oli ultra ja eipä siellä ollut vastetta Puregoneille löytynyt. Pieniä, kitukasvuisia munasoluja ja ihan onneton kohdun limakalvo. Soittavat vielä iltapäivällä, että jatketaanko vielä piikitystä viikonlopun yli vai keskeytetäänkö hoito :( Itselle tämä ei kyllä ollut ihan kauhee yllätys, kun ei toi Puregon ole mitään oireita tässä kymmenen päivän aikana aiheuttanut, vaikka on ollut niinkin iso annos kuin 300! Silti raivostuttavaa, että hoito jää kesken ja pitäis taas jaksaa alottaa alusta seuraavasta kierrosta ja vielä vähemällä toivolla :'( Tsemppiä teille tuleviin punktioihin ja siirtoihin-toivotaan, että teillä on parempi onni matkassa :)

Munkkiniemi Ei oo totta! :hug: Toivottavasti kuitenki tämä hoitokierros voitaisiin viedä loppuun asti.

Täällä ultra takana. Massiiviset munasarjat kuulemma.. Hyperin vaara... ja onko ihme. Oikeella puolella 14 munasolua. 8 11mm-14mm, 1 15mm-16mm ja 5 > 17mm (muistaakseni 3 yli 20mm). Vasemmalla kans 14 munasolua 1 8mm, 6 11mm-14mm, 4 15mm-16mm ja 3 > 17mm. Maanantaina punktio! Nyt vaan soitteleen apteekkiin jos ne ottais takas ne turhaan ostetut Fostimonit. Tuskin ottavat...

Täällä ovulaatiota koitetaan metsästää, viime viikolla soittelin Oysiin ja hoitaja kertoi, että myös hiihtolomalla voidaan tehdä PAS, vaikka lääkäri mulle edellisessä siirrossa sano, että hiihtolomalla niitä ei tehdä..
Saa nyt sitte nähä, et onko edes tarvetta mennä ens viikolla siirtoon: viime viikolla oli menkat, tänään sitten näyttäs valkovuodon seassa olevan vähän verta ja pieniä hyytymiä... :attn: Mitäköhän tää nyt sit taas on?

Meg

Munkkiniemi Toivottavasti pystyy tekeen tämän hoidon loppuun, varmasti harmittais jos hoito jää kesken! Pidän peukut pystyssä täällä että kaikki menis hyvin :hug:

AaVee Oho, sullapa on tosi paljon tullut! Ja mulla ei tullut kuin muutama vaikka samaa lääkettä käytettiin, vaikuttaa tietty erilailla.. toivottavasti ei hyperi iske. Muista juoda paljon, vaikka varmasti ei kiinnosta juoda paljon, ainakaan itseäni. Mä kans luulen että apteekit eivät ala ottaan takaisin lääkkeitä, ainakin minulle sanottiin näin. Tietty voithan antaa ne jollekin jos joku tarvitsee just sitä lääkettä niin ei menisi hukkaan. Mites Nipsulla menee?

Meg Sori, jäi huomaamatta. En ottanut lugeja kertaakaan suun kautta eli alateitse ainoastaan. Mulla oli kello soimassa aamusin tuntia ennen kuin piti nousta ylös, laitoin luget, siirsin herätystä ja jatkoin unia vielä tunnin verran. Illasta sitten taas loikoilin puoli tuntia lugejen laiton jälkeen sohvalla.

Apua mä hajoon näihin mun tuntemuksiin!!! oon raskaana - en varmaan oo raskaana, menkat alkaa - oon raskaana kun kohdun kohdalle juilii - en oo koska selkä kipee - NEVER ENDING STORY! Tää on todella niin piinaavaa, kaikki sen tietää jotka tässä on olleet.... tsemppiä nykyisille ja tuleville piinailijoille :heart: :heart: :heart:

Tetsteistä...ainakaan rfsu:n liuskoja ei kannata käyttää varhaisessa testauksessa, "herkkyys" liuskoissa valmistajan mukaan 50iu...puikoissa (en oo koskaan nähnykään missään) 20iu. Kiva tietää tässä vaiheessa. Vai onko joku saanu noilla liuskoilla haamuja tosi varhain? Mitä testejä ootte käyttäny aikaseen testaukseen? En tiedä mihin luottas.. CB on kai hyvä mutta suolasen hintanen :( Jotain mitä sais kaupoista/apteekeista, kun netistä tilaaminen on hankalampaa..

Munkkiniemi toivottavasti ei mene hoito kesken, tylsää aloittaa taas alusta.

AaVee hurja saalis, en ihmettele yhtään, että hyperin vaara on olemassa. Nyt vaan vichyä ja vetta hurjasti.

).( Tätiä olen odotellut aina tuulimunan vuodon lakattua, eikä ole kuulunut, joten tein tuossa jokunen aika sitten testin apteekin omalla testillä ja kas, kaksi viivaa pamahti näyttöön... Toinen viiva ei ollut niin vahva kuin kontrolliviiva, mutta ei pelkkä haamukaan ja vahvistui ajan kanssa. Hieman on epäuskoinen olo täällä, että voiko edes olla totta, kun ei pitäisi olla mahdollista. Ja tietysti on perjantai, ettei pääse verikokeeseen. Huomenna aamulla ajattelin testata vielä CB:n digitaalisella, jotta näyttääkö sinne mitään ja kuinka paljon.
Voiko testi olla totta vai voiko viiva tulla jostain muusta syystä??? Tyhmä kysymys, mutta kun luomusti ei pitäisi olla mitään mahdollisuutta raskautua.

Aurinkoista perjantaita ja tsemiä kaikille tasapuolisesti!

Kiitos toivorikas - itseä kyllä vielä epäilyttää vaikka kaksi viivaa siellä testissä tosiaan näkyy, eikä siis jätä mitään arvailujen varaan.
Meillä ongelmana olleet mun munasarjat, jotka toimivat erittäin epämääräisesti - ovuloin normisto, mutta mitään ei irtoa eli munasolut ovat epäkelpoja ja miehellä simpat paakkuuntuvat, jonka seurauksena normisti/hitaasti liikkuvia on todella vähän. Jos tämä nyt sitten tosiaan pitää paikkansa, niin kyllä on taivaankannen liikeradat osuneet niin vimpan päälle kohdilleen, jotta ei paremmasta tietoa. Voi kun olisi tiennyt silloin lotota :LOL:
Palaan astialle, jahka saan tähän varmuuden.

Hei kympin naiset! Vieläkö mahtuu mukaan? Olen lueskellut aktiivisesti ketjua ja muitankin asiaan liittyviä keskusteluja, eli monen tie on tuttu. Itse olen 36v, mies 37v, takana yritystä 12/07, selittämättömiä ollaan. Tjottailua, Clomeja, Teroluteja ja kaksi tuloksetonta inssiä (ekassa Clomit ja Ovitrelle, tokassa Menopur ja Pregnyl) takana. Lääkäri sanoi, että hyvältä näyttää, mutta enpä vain koskaan ole plussaa saanut, ja ajattelin, että seuraavan Pregnylin jälkeen pissaan tikkuun ihan vain nähdäkseni plussan edes kerran elämässäni...

Meillä siis ivf-suunnittelu ensi viikolla Taysissä, luultavasti pitkällä kaavalla mennään. Punktio alustavasti suunniteltu vk17, mutta saa nähdä, milloin toteutuu, nimittäin miehellä on iso leikkaus tiedossa, ja sen jälkeen mies onkin pois pelistä muutaman kuukauden... Täytyy toivoa, että saadaan edes jotain pakkaseen siksi ajaksi... Tietty voisi kysyä josko hänen panoksensa asiaan voisi pakastaa ja käyttää sieltä tarpeen tullen.

Tänään kp2, täti kylässä ja mieli maassa... Onneksi täältä saa vertaistukea ja tietoa, täyden kympin ketju! Plussapuhureja kaikille, ja hirmuisesti onnea jo plussanneille! Lämmittää aina mieltä, kun joku onnistuu tällä kivisellä polulla!

Kiitos kaikille empatiasta :hug: Sain juuri puhelun Naikkarilta, että ylilääkärin kanssa olivat päätyneet siihen, että hoito keskeytetään huonon vasteen takia :'( Lääkäri arvioi, että kymmen vuoden e-pilleriputki on lamaannuttanut munasarjat ja siksi tulee pieniä munasoluja eikä limis kehity. Eli nyt ei enää pillereitä ja seuraavista menkoista soitto naikkarille ja uuden hoitorumban aloitus...huoh...Eri lääkkeillä kuulemma mennään seuraavalla kerralla ja alusta alkaen maksiannoksilla. ´Puhelun lopuksi lääkäri vielä töräytti, että sit jos ei onnaa, niin heidän tarjoamat hoidot olis sit siinä!! Empä tiedä mitä nyt ajattelis.... :'(

Yhteistyössä