Kympin hoidot

Sanasa ja vadelmaunelma, :hug:

Megille tsemiä huomiselle.

ON: saalis neljä munista. Olen aika järkyttyny, mutta yritän pitää mielesä ajatuksen, yksikin riittää. Toivottavasti viihtyvät maljalla. Ei ole aiemmin tullut näin huonoaa saalista.
 
Isis - Mulla myös oli vaan neljä munasolua, tai oli viideskin mutta se näytti heti huonolta. Olin kans ihan varma että siirtoon ei päästä, mutta 3 oli kypsiä ja hedelmöittyi ja 1 hyvä alkio tuli, joka nyt on kyydissä. 2 muuta oli hitaita, joten pakkaseen ei saatu mitään. Nyt pidetään peukkuja että pikkuinen tarraa kovasti kiinni. :)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************2.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Isis.......................3.ICSI....................ly.............1.3......3.3...
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................3.3.
Meg......................1. IVF...................pi..............2.3.......
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu...........................5.3...OYS
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee..................1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Ovis......................2. IVF.....................pi............vko 11.........
pa-mi....................4. IVF.....................pi............vko 11........
Hoplop..................2.ICSI:n 2.PAS..............................11-12.AVATre
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 12.........FER
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS.........lä.....................vko 13
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä......................maalis..TAYS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................maalis..NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................maalis..NKL
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n 2.PAS...............................maalis..OYS
Lumipuu................2.ICSI.................................maaliskuu.....AVATre
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
tytti-82....................................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS............................................
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83..............................2.PAS...........................................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

e74...........................................:heart:...............13...........(+ testattu)
Toivorikas-72..NKL.................:heart::heart:.............6............8.3.
leiska .............FEL.....................:heart:...............5............
Mansikkainen79..FEL...............:heart:................5...........
Hugsy.................NKL................:heart:................4.............10.3.
Klivia.................TAYS..............:heart::heart:..............1.........

Plasebo..........OYS..................:heart::heart:.......................

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS....:heart::heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
 
Mulla on jo ihan toivo mennyt tämän yrityksen suhteen. Tuntuu että kun hyperin jälkeen maha taas näytti tänä aamuna hiukan pienemmältä kun eilen, niin ei ole voinut onnistua jos hyperi tästä kerran alkaa helpottamaan. Eikö kuitenkin oireiden pitäisi enemminkin pahentua jos raskaus on alkanut? Mites te muut piinailijat koska ajattelitte alkaa testailemaan? Koskahan voisi jotain edes näkyä kun mulle siirrettiin kolmen päivän ikäinen alkio? Oireita ei ole ainakaan vielä oikeen minnekään suuntaan ehkä ihan vähän jotain vihlontoja on tuntunut alavatsalla mutta sellaisia mutta ei niistä voi mitään päätellä.
 
Mulle voi laittaa ympäripyöreesti maaliskuu, menkat hävinny johonkin, testi tietysti negaa :headwall: täähän tästä vielä puuttu että systeemit alkaa sekoileen....kiva tässä suunnitella mitään kun ei tiedä millon ne seuraavan kerran tulee. Soitan pian polille kun jo kuitenkin yli viikon myöhässä normaalista.

Sanasalle voima:hug:
 
Sanasalle jaksamista :'( :hug:

Mulla vuoto alkoi vasta eilen pikkuhiljaa, joten nyt on paremmin toiveita, että tähänkin kiertoon pas onnistuisi, eli viikolla 12... Mutta sen tietää sitten ensi viikon lopulla. Nyt oli kyllä niin oireeton piinisaika, että en odottanutkaan plussaa (salaa vain toivoin ;) )
 
Tiedän tunteen risupesä, itelläkin tosiaan 10 päivää oli menkat normeista myöhässä hoidon jälkeen, joten oli kyllä yhtä tuskaa oottaa... :ashamed: jaksuja :hug:

Mulla 2.pas perjantaina jos ja kun pikkuset selviää sulatuksesta eli taas piina alkakoon :heart:
 
Tänään oli ultra ja saalis oli mun mielestä ihan kiva. Oikeella puolella muniksia oli kasvanu seuraavasti: 1 15mm-16mm, 4 6mm-10mm ja 4 11mm-14mm. Vasemmalla puolella 6 6mm-10mm ja 2 11mm-14mm munikset. Eli siis yhteensä 17 munista siellä kölli. Piikittely jatkuu samalla 150 annostuksella ja sumutteet 4 suihketta/pvä. Jouduin hakemaan lisää Suprecuria ja Fostimonia. Samalla hain myös Pregnylin. Ootellaan taas pari päivää ja katotaan sit minä päivänä on punktio. :)

Mites Nipsu ja Munkkiniemi? Minkälaisia saaliita teillä on ollu?
 
AAVee Mulla on punktioultra vasta perjantaina. Eilen kävin antamassa verinäytteen, jonka mukaan mun Puregon annosta nostettiin maksimiinsa eli 300/päivä! Joku arvo on kuulemma alakantissa, et saas nähdä näkyykö perjantaina ultrassa mitään :( Ainakaan ei tunnu siltä, että olis kauheesti elämää tuolla munasarjoissa; ei mitään nippailuja tai turvotusta ja spinning-tunnillekin ajattelin tänään ihan normisti mennä.

Onneksi olkoon sun hienosta saaliista-vau :heart:
 
Moikkis pitkästä aikaa kaikille! Täällähän on tapahtunut vaikka kuinka paljon, kun itse on ollut palstailematta hetken aikaa. Olen kyllä seurannut suhteellisen tiiviisti teidän kuulumisianne.

vadelmaunelmalle iso :hug: - tiedän hyvin, miltä tuntuu katsella tyhjää pussia ultrassa. Itse tosin osasin jo jotain epäillä verisen vuodon johdosta.
Inialle, eevi-anterolle ja sanasalle myös iso :hug: !

Sitten palajon, paljon onnea plussanneille! Paljon tarraliimaa matkaan mukaan!
Tsemiä punktioon menijöille sekä piinailijoille.

).( eipä juuri mitään kerrottavaa. Kroppa meni tuulimunasta niin sekaisin, ettei yksiäkään menkkoja ole tullut - täällä siis odotetaan tätiä kuin kuuta nousevaa. Kovasti on normia juilintaa ja hikoilua etc, jotka normaalisti enteilevät tätin saapumista, mutta ei kuulu, ei näy!
Helmikuu meni siis menojaan ilman minkäänlaista vuotoa ja nyt pidän peukut pystyssä, että maaliskuu ei mene samalla tavalla. Tässä vaiheessa luulen, että meidän PAS pitää siis siirtää huhtikuulle. Yksi vuoto kun pitäisi tässä välissä tulla...
Palailen astialle taas jossain vaiheessa. Siihen saakka paljon tsemiä, plussatuulia ja jaksuja kaikille!
Sannis
 
Usutan tätiä paikalle Risupesälle ja Sannikselle!!! AaVee: onnittelut hyvästä munimisesta! Mansikkainen: muista nyt että oireet / oireettomuus ei tarkoita sitten yhtään mitään, tämä on nähty niin monen monta kertaa. Isis: tiedän tunteen, mulla myös kahdessa ekassa hoidossa vain 5 ja neljä solua, siirtoon päästiin kummassakin kuitenkin. Se kuuluisa yksi riittää edelleen.
).( eipä erikoista, nippailee tosi paljon tuohon vasemmalle puolelle ja vatsa vähän kovalla, ei muuta erityistä....
 
Hugsy ja Toivorikas, kiitos teille! Ootte aika mahtavia mimmejä! Niinhän siinä kävi, että yksi alkio meitä odottaa huomenna. Toivon nyt vaan, että se on yhtä sitkeä kuin vanhempansa, eikä anna periksi.

Tähtisimmulle kovasti kärsivällisyyttä odotukseen. On ne vaan kovin pitkiä tunteja..
 
Ultrassa käyty, tosi liukuhihna toimintaa oli kyllä tänään :(
Ajat oli n. 30 min myöhässä ja siitä johtuen lääkäri oli kiireinen.. En saanut irti muuta kuin että suurin oli 11 mm ja loput vähän pienempiä. :'(
Vasemmalla enemmän soluja kuin oikealla. Lääkeannosta nostettiin 200 iu:hun ja sumut ennallaan. Perjantaina uusi ultra. Sitten toivottavasti olisi parempia uutisia.
AaVee: hieno "saalis" sinulla :) Kuka lääkäri sulla oli? Mulla oli Martikainen...
 
Ei kahta ilman kolmatta. Meidän Huuru-Heikki oli kuollut ruskuaispussiinsa viikolla 6. Istukka aiheuttaa vieläkin raskausoireita. Loppuviikosta kaavintaan ja ensi viikko sairaslomaa. Suru on kova! Surutyön jälkeen sitten jatkohoitoihin eli palaan pinoon. Kerron kun tiedän aikataulun.

t. Saara
 
SaaraX Ei voi olla totta! Mä oon niin pahoillani sun puolesta. :'( Voimia. :hug:

Nipsu Sä ilmeisesti kävit ihan OYSissa lääkärissä tänään? Mä kato kävin ihan vaan täällä paikallisessa Keskussairaalassa. Mulla kun tuota matkaa Ouluun on pari sataa kilometriä. :) Olihan nuo sunkin munikset ok jos siellä 11 millisiä on ollu. Kyllä ne siitä vielä kasvaa. Tässähän on monta päivää aikaa. :heart:
 
Sanasa, Vadelmaunelma ja SaaraX: Sanattomaksi vetää... Voimia teille kaikille kolmelle!:heart:
Myös halit Eevi-Anterolle ja Inialle :hug:

Toivorikas: Huomasin, että olit aiemmin kysellyt mun Synarelan ja Pasin osalta. Mulla on endoa, ja siksi kai haluaa lekuri yrittää jarruttaa oman hormonitoiminnan alas ja sit ottaa lääkkeelisen PASin. Kestää kauemmin tuo hoito ja lääkettä pitää vetää taas olan takaa, mutta kai parantaa mahikisa..?!
Mites muuten, onko kukaan täällä samalla kaavalla liikkeellä? Sitä tässä vaan muistelin, että milloinkohan se Synarela alkaakaan? Mulla on vuoto meinaan lopuillaan, ja mietin, että koskahan se ihqu Synarela tosiaan otetaan kehiin ja saadaan mustat aatokset ja vaihdevuosien kamalan kiehtovat kokemukset... :LOL: Selviäähän toki tuokin kun päästään kotiin lomareissulta, mutta jos joku muistais näin lonkalta?
 

Yhteistyössä