Kympin hoidot

Annabell-77 Jos saa udella niin mitä sä harrastat? Mä oon nimittäin miettiny, et miten mun ratsastusharrastuksen kanssa käy. Tietty punktion ja siirron jälkeen ei tarvi hevosta päin katsoakaan mut saakohan noiden sumujen ja piikkien aikana ratsastaa ihan normaalisti?

Ansku-82: Mä omistan hevosen ja itse asiassa ei tullut edes sumujen ja piikkien aikaan mieleen että ei saisi/voisi ratsastaa...eli ratsastin sillon ihan normaalisti...ainoastaan punktion ja siirron aikaan en ratsastanut, mut silloinkin kyllä tuli tallihommia kuite tehtyä normaalisti...nyt ajattelin jos ja kun passiin tästä selviän että jätän tallihommatkin toisten harteille siihen asti että testin teen, jotta ei tule mitään ylimääräsiä ponnistuksia ja huhkimisia...viimeksi tosiaan heti siirron jälkeen jatkoin normaalisti paskanluontia etc... =)
Nyt otetaan sitte varmanpäälle tosissaan, vaikka kyllä ne polilla sano että "normaali" elämää saa jatkaa, että ei alkiot sieltä pois sen seurauksena lähde jos ovat tarttuakseen elikkä omilla tekemisillä ei olis niin väliä....noh nyt koitetaan toista taktiikkaa epätoivoisena...

Mut voi poistaa listalta. Tullu jo tummaa vertakin ja First signal 10 puhdasta negaa. :'( :'(
Nyt on pakollinen välikierto ja ehkä palailen sitten jos maaliskuussa joskus siirtoon saakka pääsee. Tosin mitä vitun hyötyä kun ei tälläseen mahopaskalehmään mitään kuitenkaan jää vaikka mitkä alkiot tungetaan. KU EI NIIN EI.

Parempaa menestystä muille.

~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************25.1.2010.***********

[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Raitapaitainen.....2. IVF.....................ly..........27.1................GRA
Shenda................2. IVF.....................pi...........25.1....28.1...FEL
fiia 69..................2. IVF......................pi...........25.1.
Linnia..................1.IVF.......................pi...........26.1....28.1...NKL
Hanuu.................1.IVF.......................pi...........27.1....29.1...NKL
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lu...........29.1..............OYS
Mandalay.............1. IVF.....................pi............vko 5............OYS
Annabell-77.........1. IVF.....................ly............vko 5
kataka.................2. IVF.....................pi.............vko 5
Nonna78............1. IVF......................pi.............vko 5..........TYKS
Helmiina78.........2. IVF......................ly.............vko 5...........
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........Ovu
Maricce.................3.IVF.....................ly.............vko 7
nehla....................2. IVF....................ly..............vko 7
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 7..........NKL
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pi.............Helmikuu
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................Helmikuu....OYS
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF....................................Maaliskuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi............Huhtikuu
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Joppu.....................................:heart: ..............13....................
Cateye.................................:heart::heart: ..............11.............29.1.
Myyrä-2................................:heart:.................11...................
onni ja toivo.........................:heart::heart:..............11...................
Inia.......................................:heart::heart:..............6...............2.2.
SaaraX...................................:heart:................6...............2.2.
Paiju......................................:heart:.................6...............2.2.
Alina79.................................:heart:.................6................1.2.
Willow...................................:heart:.................5...............1.2.
Sanasa...................................:heart:.................5...............3.2.
Syssy...................................:heart::heart:...............3...............3.2.
Katjuzka........AVATre................:heart:..............3................3.2.
Vadelmaunelma...................:heart::heart:..............3.................3.2.
Duffy..............VLO..................:heart: .................0..................

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp

Utua81.............25.1.....................357/ 18

risis, voi ei :'( :hug: sinne.

).( Siirrosta tultu ja yksi top-alkio siirrettiin ja melkonen yllätys koettiin ku kuultin, että niitä alkioita olikin 5! 3 oli lauantaina hedelmöittyny ku soittivat ja ilmeisesti siinä sitten kaks muutakin olivat hedelmöittyneet ja jakaantuneet :D Oltiin miehen kanssa ihan äimänä ja todella positiivisesti yllättyneitä. 4 siis meni pakkaseen. Lugeja tungen 400mg 2krt päivässä. Toivottavasti pitävät ne kohtusupistelut pois, mitkä edellisessä tuoresiirrossa alko jo pp5.
Nyt siis pp0 :)

Risupesä, kovasti jaksamista sulle! :hug:
Joppu, peukkuja vielä pystyyn. Itsellä näkyi tänään ensimmäiset pienet tuhrut ja ne ilmestyivät viimeksikin just 5 päivää ennen testiä. Ei siis odotukset ole kovinkaan korkealla täälläkään... :( Vähän myös menkkakipumaista jomotusta ollut tänään. Pettymykseen ja lapsettomaan elämään siis alettava varautua. Nyt tää vielä tuntuu NIIN lopulliselta, kun pakkasessa ei edelleenkään mitään ja yrityskerta näissä hoidoissa oli viimeinen. Monen tonnin laskun eräpäivä on testipäivänä - hieman ironista, vai mitä??
Utua, varovaiset onnittelut sulle. Toivottavasti olet todiste siitä, että edes joku meistä onnistuu näissä hoidoissa...
Tsemppiä kaikille. Lähden nyt koiran kanssa metsälenkille. Tosi kaunis talvisää, vaikka mieli onkin maassa...

Cateye: Voi kurjuus mikä alakulo meidän pinoa nyt vaivaa... :ashamed: tosi ironista kyllä että eräpäivä laskussa on juuri testipäivä ja voin vain kuvitella miltä se tuntuu maksaa jos nega on paukahtanut...on sitte rahat ja toivo vedetty kankkulan kaivoon, mut eipä valeta nyt mielipahaa vaan toivotaan vielä että kaikki menee parhain päin...peukutan täällä kovasti :heart:

Itse kun olen julkisella niin se rahallinen puoli ei ole niin merkittävä ja ei aiheuta tässä lisätuskaa, mut tuon saman pettymyksen tuskan ja surun olen kyllä saanut kokea eka IVF:ssä että siihen voin samastua kyllä...

Täytyyhän tähän pinoon rueta nyt plussia ropiseen eihän tämä voi näin mennä...onko jokin "kironnut" tämän meidän pinon vai missä mättää...I hate monday :x

Tsemppiä ja voimia kaikille :hug:
Meillä vihdoinkin asiat hieman etenee. Eli perjantaina alkoivat kauan odotetut (antoivat odottaa itseään pari päivää, vaikka syön pillereitä, eikä IKINÄ aikaisemmin ole ollut heittoa tunninkaan vertaa!) menkat ja pääsin soittamaan naikkarin hoitajalle ivf-hoitoon ilmosta. Yllättäen pääsin heti läpi ja nyt lupasivat palailla asiaan tällä viikolla, jolloin varataan SE käynti, jolloin pitäisi saada reseptit sun muut. Nyt huolettaa se, että menkat on ollut pari viimeistä kertaa infernaalisen kivuliaat-samanlaiset kuin ennen endon putsausta-tuntuu, että ei mitkään särkylääkkeet riitä. Saas nähdä käykö tässä vielä silleen, että ennen kuin hoitoja aloitellaan, niin katotaan toi endon hoito taas uudestaan :/ Blaah....

Jännäilen täällä vielä Utuan uutisia: Onhan meidän ketjussa jo hiukan haamuillut positiivinen! :)
Täällä jatkuu piinailu oireettomasti. Pieniä nippaisuja silloin tällöin, mutta ei juuri muuta. Ja excelissä surraa laskuri testauspäivään. ;) Ei varmaan vielä tällä viikolla kannata testata? Tosin eikö jonkinlaista haamua pitäisi näkyä jo PP11?

Risupesä,olen todella pahoillani :'(
Itse tulin juuri punktiosta ja nyt odotellaan.Saatiin 11 munasolua toivottavasti hedelmöittyvät...
Huomenna kuulee lisää ja keskiviikkona olisi siirto,jos on mitä siirtää....odottavan aika on niin pirun pitkä.

Punktiosta kotiuduttu ja se meni oikein hyvin..tropit oli suonessa enkä tuntenut mitään =)
löytyi 18kpl munasoluja joista 8kpl oli solu.Olen oikein tyytyväinen lopputulokseen.

Torstaihin asti pitäis sitten jännäillä että moniko hedelmöittyy yms.Toivottavasti päästään siirtoon.
Luget aloitan huomenna 2+2 eli 800mg/vrk ja kortisooonia ekaksi 20mg/pvä neljän päivän ajan ja sitten 10mg/pvä raskaustestiin saakka ja jos plussa tulee niin rv8 saakka.

Mutta toistaiseksi ainakin hyvillä mielin.Koko viikon sain sairaslomaa joten rennosti otan.

Veritesti on jo 8.2 mitä ihmettelin koska pregnyliä pistin kumminkin 10 000iu mutta lääkäri sanoi ettei se näy enään sitten.
Risupesälle halit

Mulla on nyt hyviä uutisia... hcg oli 357 eli mä oon r......a!!!! En uskalla sitä sanaa vielä kirjoittaa, kun tää tuntuu niin epätodelliselta! 3,5 vuoden yrityksen jälkeen ja kaikkien niiden hoitojen jälkeen tätä ei meinaa kyllä uskoa todeksi. Toivottavasti vaan saisi pitää tän loppuun asti.

Utua :hug: Onnea!! Me muut tullaan sit perässä :)
shenda ja fiia peukut pystyssä teille että tulis hyviä alkiota!!

täällä= yöllä kauhea vatsan kramppaus, kipuili ehkä 10min ja rauhoittui sit. ja aamulla tietty löysin aiheesta juttuja...supistuksia jotka estää alkion kiinnittymisen. osaako joku kertoa enemmän??
vaikka toiveita tuon rupualkion suhteen ei kauheasti ollutkaan, niin ei ainakaan enää sitäkään.. :'(

Yhteistyössä