Duffy: Kun luin viestisi, niin ajattelin heti, että se voisi hyvinkin olla endoa. Mulla nimittäin on "ilo" kärsiä endosta ja sitä on just samassa paikassa kun sullakin. Ja endo siis ainakin mulla sitä luokkaa, että turha haaveilla vauvasta ilman IVF-hoitoja. Mulla muuten siirrettiin tuoresiirrossa ne 2 alkiota, kun ei saatu yhtään topluokan alkiota ja se plussakin tuli - ja meni rv10+4...Mulle lääkäri selitti, että toinen alkio voi myös toimia ns. tukialkiona toiselle alkiolle, jotta raskaus lähtee edes sillä toisella käyntiin.
Sannis: Ai vitsi jos sulla on jo ollut peräti kp10 PAS! Mulla on silloin eka ultra ja mietin just yksi päivä, että onkohan se liian "myöhään". Kun mulla siis limakalvo kasvaa luomunakin aika vauhdilla ja hyväksi ja ovulaatio on siinä kp12-13...Täytyy soittaa klinikalle ensi viikolla, kun palailevat lomilta ja kysyä tätäkin asiaa.
Sannis: Ai vitsi jos sulla on jo ollut peräti kp10 PAS! Mulla on silloin eka ultra ja mietin just yksi päivä, että onkohan se liian "myöhään". Kun mulla siis limakalvo kasvaa luomunakin aika vauhdilla ja hyväksi ja ovulaatio on siinä kp12-13...Täytyy soittaa klinikalle ensi viikolla, kun palailevat lomilta ja kysyä tätäkin asiaa.