Onko kellään tietoa kun ultrassa käydään PAS:ia varten ja lääkäri katsoo onko "otolliset olosuhteet" siirtoa varten ja että minä päivänä testailu aloitetaan niin mistä kp:stä lähtien siellä pitäisi sitten eloa olla jos ovulaatio tapahtuu ? Kummastelin kun "limaa" havaittavissa ja lievää vihlontaa, olen yhdistänyt sen aina ovikseen, olettanut näin kun nytkin juuri kierron puoliväli... Eikai tässä nyt ole käynyt niin et olen käynyt näytillä liian aikaisin kun ultra oli kp10 ja nyt kp15 ja kierto sellaset 29-31päivää...? Lääkäri kyllä sanoi et pitäisi tässä vaiheessa kiertoa jo jotakin näkyä mutta sitähän mä en tiedä mitä sen papereissa lukee mun kierron pituudesta:ashamed: Olin taas kerran siellä käydessä niin häkeltynyt etten osannut kysyä mitään eikä tuollaiset asiat tulleet siinä mieleenikään. Jossain vaiheessa ajattelin että pitäisikö kuitenkin testata ihan ominpäin josko se ovistesti plussan päräyttäs kuitenkin mutta tottakai uskoin lekurin sanaa.. nyt vain rupes mietityttää et onko ne mun paperit edes ajantasalla, julkisella kun ollaan ja siellä luonnollisesti on aika nopea tempo noissa käynneissäkin. Ja tosiaan kun jännittää sitä käynnin lopputulosta ym. niin ei kyllä koskaan älyä kysyä mitään. Voisiko joku valaista mulle tätä asiaa hieman