Kymmeniä isoja imusolmukkeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamulla tuntuu aina tyhmältä kun illalla tekee kuolemaa :-)

Etätyö ei onnistu. Työpaikallani on ollut sädesientä joka "korjattu" ja tarkistusmittaukset tehty.
Äidilläni on ollut useita hyvänlaatuisia kasvaimia, rinnassa ja olkapäässä. Olisikohan jotain samaa.

Kaula ultrattu uudestaan. Tämä ultraaja ei tunnistanut pattia imusolmukkeeksi. Sanoi, että siinä normaali ihon rakenne tms. Kilpirauhasessa normaaleja imusolmukkeita myös. Sylkirauhasta ja poskea tutki pitkään mutta ei kyllä maininnut mitään minulle.

Kyljen patit on ja pysyy. Kipu tulee ja menee. Olen kyllä aika varma että kyljessä on juuri noita rasvapatteja. Ihanaa :-)

Patit ennallaan, paitsi rintalastan vieressä iso patti, tuntuu selällään n. Puolikkaalta kananmunalta, pieneltä. Huoh.

En ole lääkärissä käynyt kesäkuun jälkeen, vissiin taas mentävä.

Päivitystä taas tilanteeseen. Lääkärissä taas käyty ja uusia ultria tulossa. Kaula ja ylävatsa. Miekkalisäkkeen vieressä turvonnut imusolmuke(lääkäri epäili imusolmuketta, itse ehdotin rasvapattia), kaulalla useampia. Verikokeita otettu tänään(kilppari, crp, pvk), ehkä niistäkin jotain selviää?

Yleensä imusolmukkeen/patin olen bongannut jomotuksesta.

En oikein tiedä mikä on imusolmukkeisiin liittyviä oireita. Kilpirauhanen on iso ja siihen pistää usein. Oikea kylki on kipeä välillä ja välillä tuntuu painetta. Ei mitään hirveän suurta oireilua.
Juhannuksena join alkoholia ja seuraavana päivänä oli kieli kipeä. Toivottavasti ei liity asiaan!

Kilppari on vaivannut jo kauan, saa nähdä liittyykö asiat siihen

Struuma löytyi ja kirurgin arvioon pääsen pian. Kaulaa tutkin eilen pitkästä aikaa ja kyllä se melko muhkuraiselta tuntuu. Joku saakelin niveltulehdus + silmätulehdus iski myös.
Mutta ei mitään ihmeellistä uutta. Hengissä vielä tanakasti :)

Kyllä jos oksettamaan alkaa niin et tiedä mistä voisi johtua. Itse kärsin oikean soliskuopan turvonneesta imusolmukkeesta ja Kaulakivusta mutta ei ole todennäköistä lymfoomamahdollisuutta ikään nähden. 13v

Yhteistyössä