Kylpylässä nähtyä (ei vitsi, vihdoinkin mä pääsen tekeen tällaisen avauksen)

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Kyykkyvatkaajan, muutama ruokkoamattoman rämemajavan ja pallosilikonien lisäksi näkyi aika hassu äiti. Oltiin lastenaltaalla siinä miniliukumäen äärellä kun molempien muksut siitä laski. Mun 1,5v ja tämän prouvan arviolta 2- ja 5-vuotiaat. Joka jumalan kerta kun hänen lapset olivat laskemassa muija huusi kolmesti että liukumäestä lasketaan PEMPULLAAN. Kun olin lähemmäs 30 kertaa kuullut tämän PEMPULLAAN-huudon aloin jo miettiä läiskäisenkö muijaa päin näköä, alanko itkemään vai repeänkö nauramaan. Onneksi mies tuli ja pelasti mut jäämällä pienen kanssa lastenaltaalle ja mä lähdin isomman kanssa saunaan. Sama pempullaan-huuto oli kuulemma jatkunut :D

"vieras"
voi vitttttt just! tolllaset lässyttäjät on niin ällöjä. Huutaakohan se miehelleenki "pempullaan" sängyssä kun haluaa ratsastaa miehensä sylissä :D
.. ihan niinku mun kaveri LÄSSYTTÄÄ 6v pojalleen - siis niin älllöä! "popot jalkaan" "anna tuukko".. ettei vaan nyt sattus juhaa leukaan :D

"majava"
Alkuperäinen kirjoittaja täh...;23417913:
Mikä on "kyykkyvatkaaja"??
Yleisessä suihkutilassa kyykistyvä naisihminen, polvet leveällään, kunnon haara-asennossa, suihkuttaa alapäätään ja "vatkaa" sitä kädellään puhtaaksi, you know...

täh...
[QUOTE="vieras";23417928]pesee rämemajavansa kyykkyasennossa ja oikein KOURII pilll... :D Oken nähnyt itsekin - ja melkein pyörtynyt häpeästä ko maman puolesta![/QUOTE]

Hyii.... MIKSI?!?! eihän siinä tartte kyykkyyn mennä että sen saa puhtaaksi...

voi taivas
[QUOTE="majava";23417926]Yleisessä suihkutilassa kyykistyvä naisihminen, polvet leveällään, kunnon haara-asennossa, suihkuttaa alapäätään ja "vatkaa" sitä kädellään puhtaaksi, you know...[/QUOTE]

Jotekin tosi alkeellista... eläimellistä jopa.. hrr..

..
mun yks kaveri on tällainen kyykkyvatkaaja. voin sanoa, että kyllä hämmästyin kun ekan kerran saunottiin yhdessä :D mitä siellä niinku on, että se pitää niin perusteellisesti hangata? yök.

"majava"
[QUOTE="Aapee";23418005]Kyllä, kuvittelin niiden olevan palstan urbaanilegendaa mutta sielläpä yksi mamma vatkasi menemään *oksennus*[/QUOTE]

Odota vaan, seuraava askel on kyykkyvatkaaja, jolla on aseistuksena juuriharja :D

"AapEe"
[QUOTE="höh";23417987]eikö teidän perheillä ole omia hassuja sanontoja joillekkin päivittäisille asioille??ihme jutuista vedätte herneitä nenään![/QUOTE]

Oletko ko. PEMPULLAAN-äiti? Ois varmaan mennyt mukuloolle perille vähemmälläkin sanomisella? Enkä ymmärrä miksei sieltä ois voinut laskea muuten kuin PEMPULLAAN esim. Jalat edellä vatsallaan niin kuin lapsi olisi halunnut?

Toshikko
On teillä huvit. Kyylätä kanssaihmisten genitaalialueen karvoituksen tasoa ja peseytymistä. Mä oon aina luullu, että niihin kylpyllöihin mennään rentoutumaan ja nauttimaan olosta, mutta että toiset sitten näköjään hommaa huvinsa jotenkin muuten....

"joo"
[QUOTE="AapEe";23418028]Oletko ko. PEMPULLAAN-äiti? Ois varmaan mennyt mukuloolle perille vähemmälläkin sanomisella? Enkä ymmärrä miksei sieltä ois voinut laskea muuten kuin PEMPULLAAN esim. Jalat edellä vatsallaan niin kuin lapsi olisi halunnut?[/QUOTE]

no en kuule ole, oon vaan ns. normaali ihminen jolla on oma elämä eikö siis aikaa kytätä toisten sanomisia ja tekemisiä ja kertoa niistä vielä täällä.

hr
Joo en kyllä ymmärrä..

Just kotiuduttiin kylpylästä ja keskityttiin kyllä ihan omaan mukavaan lasten kanssa, ei paljoa kiinnostanut toisten perseiden kyylääminen. Huvinsa tietty kullakin.

"AapeE"
[QUOTE="joo";23418073]no en kuule ole, oon vaan ns. normaali ihminen jolla on oma elämä eikö siis aikaa kytätä toisten sanomisia ja tekemisiä ja kertoa niistä vielä täällä.[/QUOTE]

Mahtava elämä tuntuu olevan kun kuitenkin on aikaa ja mielenkiintoa avata ja vastata kylpylä-aiheiseen ketjuun, tai ylipäänsä olla täällä palstalla.
Nauti hemmetti siinä sitten lapsen kanssa kylpyläreissusta kun yksi valkoinen valas huutaa korvanjuuressa ripiittinä pemppujuttuja.

Mustapantteri harmahtuneena
Rakkaat palstalaiset, kiitos tämän päivän nauruista :) Mä niiiiin tykkään teistä :D Itse henk. koht. en ole törmännyt kyykkyvatkaajiin, mutta en tiedä mitä mä siinä tapauksessa tekisin jos moisen näkisin :D Tulisin varmaan raportoimaan tänne että elämäni eka kyykkyvatkaaja bongattu.. Ehkä sekin hetki täytyy vielä tässä elämässä kokea :D

..
voihan niille muille ihmisille sanoa sanottavansa, pyytää vaikka olemaan hiljempaa. sanoa, ettei jaksa kuunnella tuota jankuttamista, kyse on kuitenki yleisestä paikasta eikä kaikki ymmärrä, että joku asia voi jotaki niin kovasti ärsyttää. ollaanhan kirjastossaki hiljaa, että ihmiset voi lukea, pitäs kylpylässäki olla rentoutumisrauha.

erratic
Kyykkyvatkaaja *huutonaurua* :LOL: :LOL: onko olemassa jotain vuoden paras uudissana-kisaa? Tuo sinne ja vähän äkkiä :D!

Mutta joo, olis voinut mullakin tehdä tiukkaa kuunnella kymmeniä kertoja pempullaan-huutoa.. En tajua, jos haluaa lapsen tekevän jotain siten kun itse käskee, ja lapsi ei tee, niin miksi tällä ei ole mitään seurauksia? Esim. jos lapsi ei totellu, niin sitten vois lähteä pois siitä liukumäestä. Eihän siitä mitään tuu että hokee samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan jos ei mene perille.

Yhteistyössä