Kylpylään jouluksi, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kertokaahan kokemuksia jos olette viettäneet joulua kylpylässä. Millainen tunnelma, oliko hulinaa ja paljon lapsiperheitä? Millaiset ruoat. Oliko allasosasto auki ihan "normaalisti" myös ns. pyhäpäivinä?

En ole ollut, mutta tuttava oli perheensä kanssa ja nautti kuulemma kovasti. Oli ollut RAUHALLISTA, ja pitivät siitä, että ruoka oli valmiina pöydässä ja sai vain olla.

Itse en osaa kuvitella viettäväni joulua kylpylässä tai etelässä. Mieluiten kotona perheen kesken :)

Oltiin pari vuota sitten nokian edenissä. Oli kivasti ohjelmaa (pukki jakoi jokaiselle lapselle yhden lahjan ja muut jaettiin huoneessa itse) ja hyvä ruoka, allasosasto oli normisti auki :) . Menisin uudestaan ja meillä 6hengen perhe :)

ME oltiin kerran Rauhalahdessa Kuopiossa jouluna... ei oikein tykätty. Allasosasto oli ihan normisti auki ja oli ohjelmaakin,mutta ruoka oli kyllä pettymys,varsinkin kinkku,se oli jotain leikkelekinkun tapaista.

Me oltiin viime vuonna ja jos vaan rahaa ois niin mentäis tänä vuonna uudestaan! Meitä oli 2 aikuista + 2 lasta ja tykättiin ihan älyttömän paljo. Joulutunnelma kyllä tuli vaikka sitä etukäteen mietin. Jouluateriat oli ihan huippuja, pukki jakoi jokaiselle yhden lahjan, ohjelmaa oli lapsille jne jne. Ainut miinus oli se, että ulkona oli niin hyytävän kylmä koko ajan, ettei sinne ollu asiaa. Tuo oli oikeastaan ensimmäinen joulu ikinä äitinä ollessani, että myös MINÄ sain nauttia joulusta ilman stressiä. Jos jotain tekisin toisin niin leipoisin kumminkin lasten kans jotain pakastimeen ennen lähtöä koska ois mukava, että kotonaki ois jotain jouluista vielä kun tulee kotiin. Lapset tykkäs ihan järjettömän paljo ja nytki kysyy, että millon mennään uudestaan :)

Me oltiin viime jouluna ekaa kertaa pois kotoota, nokian eedenissä. Oli ihanaa, tarkoitus on että menemme myös tänä vuonna johonkin 2 aikuista ja pojat 2v. ja 6v. Oli hyvää ruokaa, mukavasti ohjelmaa lapsille, kylpylässä kynttilä valaistusta, ihanaa, kun vain muistelen. Sain nauttia perheestäni ja itsestäni !! :)

Yhteistyössä