Alle 1,5 vuotiaan kanssa kylpylässä - kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HahHahHaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HahHahHaa

Vieras
Kertokaa kokemuksia jos olette olleet alle puolitoista vuotiaan kanssa kylpylässä. Miten meni, pääsikö yhtään itse nauttimaan olostaan? Riittääkö taaperolle pelkkä uikkari vai pitääkö olla vaippa? Millainen lapsi muuten oli ennen kylpyläreissua, tykkäsikö suihkutella, kylpeä ja saunoa? Missä kylpylässä olitte? Yms yms mitä mieleen tulee... Kiitos!

1v5kk on tyttö, nautti suunnattomasti polskuttelusta kun pääsi ekaa kertaa kylpylään. Suihkussa oltiin jarrusukat jalassa ja hyvin sujui.Pitää saunomisesta ja suihkuttelusta yleensäkin.
Jännitin kylpyläreissua mutta eipä ollut mitään hätää. Ainoastaan toisella lämmittelykerralla ei ois malttanut viipyä kun vaan altaalle piti päästä. :)
Nurmeksessa oltiin Sotkan kylpylässä. Pelkät uikkarit oli, ei vaippaa.

Rohkeasti vaan nauttimaan. :)

Olen ottanut oman pesuvadin mukaan ja "säilyttänyt" lasta siinä sen ajan kun olen pessyt itseni suihkun alla. Uimapukuna lapsella lahkeellinen uimapuku. Jos olen huomannut kakkahädän tulevan, sukkelaan pois altaalta ja vessaan pesulle.Olen jo kylpylään mennessä katsonut, missä olen lähin vessa ja onko siellä potta. Jos uikkarit ovat ehtineet likaantua, emme ole enää menneet altaaseen.

Uimaan olen päässyt siten että mies on ollut lasten kanssa allasbaarissa jätskillä tai mehulla. Sitten on vuoroteltu ja mies on mennyt uimaan.

Yhteistyössä