kylppärin ja saunan remontti

Meillä on tulossa vielä tän vuoden puolella aloitettava remppa kylppäriin ja saunaan. Kaikki uusitaan pohjia myöten. Kuinkahan kauan moisessa rempassa menee, jos ei tuu mitään yllätyksiä eteen? Remonttifirma tekee kaiken ja käyttää myös sähkö- ja lämpöasentajaa tarvittaessa paikalla. Samalla uusitaan myös lämpö- ja käyttövesiputket ko. alueelta sekä asennetaan uusi lattialämmitys. Suihkun ja saunan välinen seinä puretaan ja siirretään eri kohtaan.
Paljonko teillä on tullut khs-remppa maksamaan?
 
meillä
Meillä tehtiin melkein nuo jutut ja tosiaan muutoksiakin väliseiniin tuli jne. aikaa meni hieman vajaa 4vko eli ei mikään pitkäkestonen remotti, rahaa paloi 16 000€ josta suurin osa siis oli puhtaasti työkuluja, oisko materiaaleihin mennyt n. 6000€ ja loput oli sitten töistä
 
[QUOTE="jasso";24904369]varmaan valmistuu niin nopeaan kun haluatte, mutta maksaa maltaita. Ettekö tee mitään itse, teetättekö kaiken?[/QUOTE]

Kun on koulu ja opiskelut, niin ei millään ehdi itse tehdä. Sen verran vaan, et puretaan entiset paneloinnit ja mä otan entisen kiukaan pois. Ja uudet saunan lauteet tehdään itse. Muutoin kaikki avaimet käteen periaatteella remppafirman kautta. Osaamista kyllä olisi. Mies on kirvesmies/puuseppä, joten aika paljon voisi itse tehdä. Ja sähkötyöt vois tehdä niin ettei kytke viimestä piuhaa. Mä osaan kyllä, mut mullei oo virallista lupaa...
Sitä tulee niin mukavuudenhaluiseksi ettei jaksa itse näpertää eikä kyllä kaikkea edes voikaan.
 

Yhteistyössä