Kylläpäs olin mukava tänään!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Neuvoin kaupungilla kuudelle eri kysyjälle tien oikeaan paikkaan :saint:
Yksi kysyjistä oli lastenrattaita työntävä nainen jolla noin 7v tyttö mukana, heti tuli mieleen että onkohan tuokin palstalaisia vieraassa paikassa :whistle: :D

*harkitsee jo kesäoppaan työtä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
it was me all along! :)

tai sitte...kuis sulta noin moni kyseli?


En tiedä, joku turistiruuhka oli näköjään tänään, tosin joka päivä vähintään yhdelle vieraspaikkakuntalaiselle jotain joutuu opastamaan. Kaipa olen niin kiltin näköinen siinä tummanpunaisena ja hikisenä kun työntelen rattaita ja koitan pitää silmällä isompiakin muksuja
:D :D
 

Yhteistyössä