Kylläpä neiti pettyi

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Lupasin esikoiselle tiistaina, että mennään tänään uimaan.. tyttö odotti oikein innoissaan tätä päivää kun oli paljon kivaa tekemistä tiedossa, uimareissu ja yökyläily mummin luona.. kun päästiin uimahalliin niin kassamies sanoi että halli menee puolen tunnin päästä kiinni.. kello oli puol kaksi sillon.. hiukkasen ihmettelin, että niin aikasin meni kiinni.. luulin, että olis nyt ollu edes neljään asti auki.. tyttö oli niin pettynyt että ihan itku tuli hetken päästä.. :( onneksi ymmärsi, että pääsee vielä uimaan, täytyy vaan odottaa pari päivää.. lauantaina halli on taas auki..

Mun mielestä pienet pettymykset on vaan hyvästä. Kasvattaa sietokykyä! nimim. sellaisen miehen vaimo kuka ei kestä ainuttakaan pettymystä, kun lapsena on niin hyvin suojeltu niiltä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä pienet pettymykset on vaan hyvästä. Kasvattaa sietokykyä! nimim. sellaisen miehen vaimo kuka ei kestä ainuttakaan pettymystä, kun lapsena on niin hyvin suojeltu niiltä

Juu olihan toi hyvä kokemus.. ja on tänään sentään jotain kivaakin tiedossa kun neiti on nyt siellä mummin tykönä yökyläreissulla.. tuli vaan itellekin niin paha olo kun olin luvannut että pääsee uimaan..

Yhteistyössä