Äitienpäivä tulossa, kenen äiti ansaitsee "vuoden äiti" -palkinnon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Itse laittaisin ehdolle oman äitini :kieh:

Soitti eilen tuhannen kännissä sopertaen jotain sekavaa. Ilmoitin heti, etten puhu hänen kanssansa kun hän on humalassa (hän kyllä tietää tämän) josta hän tuohtui. Hän tiukensa ääntään, jolloin ilmoitin, että soittele huomenna uudestaan ja hei. Laitoin luurin kiinni. Hän yritti soittaa heti uudestaan, mutta hylkäsin puhelun.

Olin iltavuorossa ja kello oli about 21, kun tämä episodi tapahtui.

Tämän jälkeen hän soitti siskolleni, jolle hän haukkui minut ja asenteeni maanrakoon. Siskoni peesasi minua täysin ja sanoikin äidilleni, että minkä ihmeen takia äitini minulle soitti, sillä äitini hyvin tietää, etten minä ole kesustelunhaluinen silloin, kun hän on humalassa. Äidiltäni ei saatu tähän vastausta.

Hän pyysi siskoani välittämään minulle sellaiset terveiset, että hän ei aio ottaa tytärtäni ensi perjantaina hoitoon, mikäli asenteeni on, mikä on.

...hetkinen. Äitini maanantaina soitti ja pyysi saada lapsen yökylään. Pohdin asiaa vuorokauden ja päätin että mikäs siinä, tyttö kun tykkää mummin luona olla. Sanoin äidilleni tuolloin, että hoidon on sitten oltava varma, koska olen perjantaina iltavuorossa ja lapsi iltahoidossa. Mikäli perutan hoidon, hän ei voi enää peruuttaa lapsen hoitoa. Hän ymmärsi asian ja piti minua lähinnä tyhmänä, koska varmistutin häntä asiasta.

Nyt äitini on ilmoittanut, ettei ota lasta hoitoon, koska hän on minulle vihainen. Iltahoitoon emme olleet (mies unohti) vielä muutoksista ilmoittaneet, joten lapsen hoito on nyt perjantaille turvattu, mutta jokainen voi arvata, miten lapsi pettyi, kun kerroin, ettei mummin luokse pääsekään yökylään.

Äitini ole vielä fiksusti kännipäissään soittanut klo 22 pintaan isoisoisoäidilleni ja pyytänyt häntä välittämään samat -en ota lasta hoitoon- terveiset.

Eli eilen illalla äitini on siis sekoittanut vanhan ihmisen riitoihin mukaan ja pettänyt lapsenlapselle antamansa lupauksen.

Siskoni olikin sanonut, että kenelle luulet kostavasi sen, ettet lasta hoitoon ota. Ainoa joka tilanteesta joutuu kärismään on se pieni lapsi. Ei minua haittaa pitää lasta kotona, sillä en minä mihinkään ollut hippaamaan lähdössä.

Mun mielestä tässä olisi jo aika hyvä ehdokas "vuoden äiti" -palkinnon saajaksi :kieh:

Nooooh, ei pahalla, mutta ehkä äitisi ei ole kuitenkaan palkintoa ansainnut :hug:
Lapsen lupauksen pettäminen on pahinta maailmassa. Pieni sydän ei kestä suuria säröjä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Nooooh, ei pahalla, mutta ehkä äitisi ei ole kuitenkaan palkintoa ansainnut :hug:
Lapsen lupauksen pettäminen on pahinta maailmassa. Pieni sydän ei kestä suuria säröjä :'(

Tämä samainen "vuoden äiti" veti minua turpaan ollessani 5v. Että kyllä mä sille myöntäisin kaikki vinoilupystit, mitä maa päällänsä kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ja minkäs ikäinen oletkaan jos sulla on mummun mummukin vielä elossa?

Prifiilissa lukee, että olen vuosimallia -83...joten nopeasti lasketuna olen 25v
:D

Meillä on elossa 5 polvea. Tyttäreni 5v, minä 25v, äitini 43v, äitini isä 68v ja äitini isän äiti (se, jolle äitini eilen myöhään soitteli) 92v.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ja minkäs ikäinen oletkaan jos sulla on mummun mummukin vielä elossa?

Prifiilissa lukee, että olen vuosimallia -83...joten nopeasti lasketuna olen 25v
:D

Meillä on elossa 5 polvea. Tyttäreni 5v, minä 25v, äitini 43v, äitini isä 68v ja äitini isän äiti (se, jolle äitini eilen myöhään soitteli) 92v.

Isoäiti=mummu, isoisoäiti=mummun äiti, isoisoisoäiti=mummun mummu, eli ukin äiti=isoisoäiti...

Yhteistyössä