"ota rennosti" . Eikö ookkin hyvä heitto ihmiselle, jolla paniikkihäiriö (avomieheni sanoi, jolle olen tästä vaivasta puhunut paljon, koittanut selittää miten pirullista tää on).. Toi ei hirveesti auta tätä ahdistusta, mitä on nyt ollu enemmän. Mä en tätä kuuna päivän haluis kellekkään , tätä pirullista sairautta..en kenellekkään.. mä olisin lottovoiton saanu ku tää menis pois. Mietin jo, että taitaa todella olla aika varata aika lääkärille.. Varmaankin tämä elämäntilanne tehny nyt pääkopan taas altiiksi kohtauksille , kaikkien asoiden yhteensumma.
Mä vaan en jaksa tätä enään..
Kertokaas taas jotain keillä paniikkihäiriö, ihan mitä vaan, olis ihana kuulla teidän oloista ja miten voitte esimerkiksi tällä hetkellä?
Ja nää kohtaukset tulee välillä niin salakavalasti,piru vie.
Mutta onhan tästä ennenkin selvitty vaikka aikaa se vie.Siis on ollu kohtauksettomia oloja monia kuukausia jne.
Muoks..korjailin noita kirjoitushäiriöitä...
Mä vaan en jaksa tätä enään..
Kertokaas taas jotain keillä paniikkihäiriö, ihan mitä vaan, olis ihana kuulla teidän oloista ja miten voitte esimerkiksi tällä hetkellä?
Ja nää kohtaukset tulee välillä niin salakavalasti,piru vie.
Mutta onhan tästä ennenkin selvitty vaikka aikaa se vie.Siis on ollu kohtauksettomia oloja monia kuukausia jne.
Muoks..korjailin noita kirjoitushäiriöitä...