Kylläpä järkytyin. Ekaluokkalainen tuli synttäreiltä, ja kertoi kolmen vieraan kiusanneen siellä päivänsankaria

  • Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna"
Kertokaas mulle, olen tietämätön näissä jutuissa, onko 7-vuotiaat tytöt jo valmiiksi ilkeitä, vai oppivatko sen muilta?Juuri siis eskari ja ekaluokkalaiset?
Onko tällainen ilkeily yleistä?
Minulla nimittäin poikakolmikko, ja pihalle muuttanut 7-vuotias tyttö, joka kuulemma ilkeilee kun aikuisia ei ole paikalla. Mitä tällaiselle voi tehdä?
Onko pieni ilkeily jo kiusaamista,ja pitääkö siitä kertoa lapsen vanhemmalle?
Äläpäs nyt yleistä. Meidän eskarissa on poika, joka lyö jatkuvasti kilttejä tyttöjä. Ei ilkeä käytös ole sukupuoleen sidottu. Syyt löytyvät muualta.
 
"vieras"
Kertokaas mulle, olen tietämätön näissä jutuissa, onko 7-vuotiaat tytöt jo valmiiksi ilkeitä, vai oppivatko sen muilta?Juuri siis eskari ja ekaluokkalaiset?
Onko tällainen ilkeily yleistä?
Minulla nimittäin poikakolmikko, ja pihalle muuttanut 7-vuotias tyttö, joka kuulemma ilkeilee kun aikuisia ei ole paikalla. Mitä tällaiselle voi tehdä?
Onko pieni ilkeily jo kiusaamista,ja pitääkö siitä kertoa lapsen vanhemmalle?
Mistä 7 -vuotiaat pojat oppivat tappelemaan ja kiroilemaan?
 
vierailija
Kiusaajien mielestä oli kuulemma niin tyhmät juhlat, että olivat syytelleet päivänsankaria, että miksi heidät kutsuttiin näin tyhmiin juhliin. Kaikki oli huonosti ja päivänsankarin syytä, myös muita olivat hieman kiusanneet.

Ja aikuiset kuulemma vaan jutteli keittiössä eivätkä huomanneet mitään.

No, eipä kutsuta noita lapsia meidän juhliin ainakaan.

Mutta kyllä käy suruksi päivänsankarin puolesta, joka juhlien lopussa oli kuulemma maannut sängyn alla.
Hä ssiis mitä hä apua kuka mitä....!!!???? En löydä sanaa niikun näkyykin kirjamellisesti, siis kiusaa päivänsankaria koska oli huonot juhlat jos ei niille kelpaa niin menkää kotiin sit no ehkä he menivätkin voi kyllä käy sääliksi sitä synttärilasta oli kirjaimellisesti surkeat juhlat voi parka :/
 

Yhteistyössä