Kylläpä bussissa v*ttu raikas..

..ja kuului.

Oltiin pojan kanssa tulossa kaupungilta kun joku angstiteini möykkäs puhelimessa äidilleen (?) ja huusi v*ttu sitä ja v*ttu tätä. Oikein oli rattoisaa yrittää pojalle keksiä jotain muuta tekemistä kuin kuunnella sitä tyttöä.

Eilen oli kans bussissa sellanen ihqteini joka puhui kaverilleen jostain v*tun makeista kengistä ja v*tun södeistä jätkistä. Taas siinä sit yrität kiinnittää pojan huomiota johonkin muuhun, ihan mihin tahansa muuhun, kuin siihen v*tun hokemiseen.

Kyllä mä itekki tota sanaa joskus käytän, muttei esim. bussissa tai muualla julkisessa paikassa tulis mielenkään että hokisin sitä puhelimeen tai viljelisin muuten :eek:
 
Oon huomannu ton saman, että tota hoetaan joka väliin. Ja varsinkin teinit. Tungetaan sellasiin lauseisiin, ettei sillä oo oikeesti mitään merkitystä. Ihan hirveetä kuunneltavaa.

Yks opettaja kertoi joku vuosi sitten, että oli kuunnellut kahden teinipojan v-keskustelua bussissa. Toinen pojista jossain vaheessa sanoi, että mun äitillä on kyl ihan hirvee v.ittu. Tähän tää mun opettaja päätti kommentoida ja sano, et no kyllä on pitänyt ollakin kun sinut on sieltä maailmaan saanut. Oli pojat menny hiljaseks, eikä enää ollu v.itut lennelly.
 
Mä olin aamulla bussissa lasten kassa kun siellä joku MUMMO alkoi huutamaan ja kiroamaan, kuinka hänen, kuolemansairaan pitää päästä istumaan juuri tähän
(ei siis meidän paikalle, jaan yhdestä niistä bussin kolmesta varatusta paikasta..) ja hän haistatteli ja kirosi minkä kerkesi.

meidän lapset vain ihmetteli touhua.. ja itse meinasin kysyä mitä V****ua kuolemansairas mummo tekee bussissa??? menisi kotiinsa kuolemaan. mutten sitten kysynyt, kun lapset olivat mukana..
 

Yhteistyössä