Kyllä tyttöjen kanssa on vaikeampaa kuin poikien

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ootko varma, että ootte kohdellu poikia ja tyttöä samanarvosesti? Jospa kapinoi siksi?
Kannattasko oikeesti keskustella asioista sen tytön kanssa?! Tuolla menolla saatte pitää sitä arestissa täysi-ikäisyyteen asti.
 
Fleur de la Cour
Paha sanoa kun ei taas ole kokemusta yhtään pojista. Tyttöni on vaikeuksiin hakeutuva yksilö myöskin, mutta hänellä on joka kerta ollut asiaan syynsä joten syytän ennemminkin olosuhteota ja yhteiskuntaa kuin tyttöäni!
 
vieras
Kyllä ne tytöt ja pojat on erilaisia! Mutta mun entinen naapuri kauhisteli joskus, että kyllä sä olet kovilla tuon pojan kanssa, tytöt vaan on niin rauhallisempia. No annas, kun hänen neidit ja meidän poika kasvo lähemmäs murrosikää, tämä naapuri nauroi, että perun puheet, kyllä ne pojat on varmasti helpompia kuin tytöt :) että ikäkautensa kaikilla!
 
moro
mulla 1 tyttö ja 3 poikaa ja voi tuokin olisi ollut poika, sanon suoraan! Ja samanlaisia näkyy olevan kaikki muutkin tytöt, tytön kaverit ja kaverieni tytöt, hitto vie. Pieniä akkoja suorastaan .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Paha sanoa kun ei taas ole kokemusta yhtään pojista. Tyttöni on vaikeuksiin hakeutuva yksilö myöskin, mutta hänellä on joka kerta ollut asiaan syynsä joten syytän ennemminkin olosuhteota ja yhteiskuntaa kuin tyttöäni!
Niinpä niin :/ aina se osoittava sormi johonkin muualle kun omaan lapseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Paha sanoa kun ei taas ole kokemusta yhtään pojista. Tyttöni on vaikeuksiin hakeutuva yksilö myöskin, mutta hänellä on joka kerta ollut asiaan syynsä joten syytän ennemminkin olosuhteota ja yhteiskuntaa kuin tyttöäni!
Haluatko kertoa esimerkin?
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja moro:
mulla 1 tyttö ja 3 poikaa ja voi tuokin olisi ollut poika, sanon suoraan! Ja samanlaisia näkyy olevan kaikki muutkin tytöt, tytön kaverit ja kaverieni tytöt, hitto vie. Pieniä akkoja suorastaan .
Se on tuo vanhempien asenne tyttöjä ja naissukupuolta kohtaan, mikä tekee tytön elämästä hankalaa. Ei ole helppoa kuulua vihattuun sukupuoleen.
 
TilkkuTyttö
En tunne teitä tietenkään lainkaan, mutta tiedän äitejä jotka vaatii automaatteisesti tytöiltä enemmän kuin pojilta. Saattaakohan olla tälläistä asian takana?
 
oisko joskus niinkin, että äidit naisena peilaa tyttären kautta omaa itseään ja arvojaan ja naiseuttaan/tyttöyttään ja siksi kaikki niistä toiveista poikkeavat asiat/teot/ käyttäytyminen on Pahaa vaikka eivät oliskaan "oikeasti" kauheita tai pahoja tai rangaistavia asioita. Ts äiti ottaa ne enmpi itseensä kuin poikien jutut.
ja siis emmämitääntiiä, mulla on vaan kaksi poikaa :D
 

Yhteistyössä