Kyllä tää raskausaika on hassua

Näköjään sama juttu kun viime raskaudessa. Paha olo hellitti ja nyt alko auvoinen keskiraskaus, ja mua ei pysäytä mikään :D
Siivoan, leivon, oon ihan hemmetin hyvällä tuulella vaikka ei välttämättä koko aikaa olis aihetta..
Mies tykkää :D
 
Mullakin oli auvoinen keskiraskaus. Sitä kesti 2 viikkoa.
Nyt on selkä niin kipeä, että iltaisin tekis mieli itkua vääntää, mutta ei auta.

Samasta syystä tosin olen sitten myös väsynyt ja pahalla tuulella.
Mutta mikäs tässä, viikkoja jäljellä enää n.13, että eiköhän se siitä sitten |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
niinpä =0) mä tulin hetki sitten 7 km reippaalta sauvakävelyltä ja kosta tarvis alkaa siivoileen huusholli kuntoon =0D!

rv 26
Kai sä kävelit munkin puolesta?
Jouduin nukkumaan sohvalla kun en pääse kävelemään yläkertaan asti tän selän kanssa :'(

Alan vissiin olla liian vanha tähän, ei se noiden kahden edellisen kanssa ollu näin tuhannen vaivaista ja vaikeeta... |O

 
maatuska mahallaan
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
niinpä =0) mä tulin hetki sitten 7 km reippaalta sauvakävelyltä ja kosta tarvis alkaa siivoileen huusholli kuntoon =0D!

rv 26
Kai sä kävelit munkin puolesta?
Jouduin nukkumaan sohvalla kun en pääse kävelemään yläkertaan asti tän selän kanssa :'(

Alan vissiin olla liian vanha tähän, ei se noiden kahden edellisen kanssa ollu näin tuhannen vaivaista ja vaikeeta... |O
vanha tai ei liikkelle sieltä! Mulla oli vielä pari viikkoo sitten kamalat issias kivut ja selkä jäykkä. Aloitin uinnilla kerta viikkoon ja nyt selkä on antautunut ja uinnin lisäksi käyn 3-5 kertaa viikossa tunnin lenkin .
 
piru
Täällä vaan itketään ja tavarat lentelee ympäri kämpää.
Tätä vitutuksen paljoutta ei voi kukaan ymmärtää,kumpam ies ei jättäis mua.
Mulle raskaus on kauheeta,ei yhtään normaalia päivää käytöksen suhteen.
Rv15 nyt.
 
piru
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
ottakaa "raivotautiset" ja " alakuloiset" odottajat kunnon B- vitamiini kuuri!!!!!!
Helppaa kummasti aivolohkojen kireyttä ;0)
kokeiltu kaikki,ei vaan auta mikään.
S yön kaikkia mahollista vitamiinia ja nukun hyvin jne...
Piru vaan irti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
ottakaa "raivotautiset" ja " alakuloiset" odottajat kunnon B- vitamiini kuuri!!!!!!
Helppaa kummasti aivolohkojen kireyttä ;0)
Vitamiinit säännöllisessä käytössä. Ei pure alakuloon, eikä väsymykseen. |O
 

Yhteistyössä