Kyllä taas ottaakin päähän!!

Kävin tänään aamupäiväulkoilun lomassa kaupassa pikapikaa hakemassa maitoa ja suodatinpusseja.
Paitsi että ne suodatinpussit jäi sinne kaupan hyllylle!! En muistanut niitä lainkaan!:headwall:

Nyt kärsin ja juon talouspaperisuodatettua kahvia. :x

"vieras"
Mulle käy usein niin että lähden hakemaan vaikkapa leipää ja maitoa ja mä tuun takas ja mulla on kassillinen ihan jotain muuta :D
Sitten joudun myöhemmin hakemaan ne mitkä puuttuivat oikeasti.

*
Se on kumma juttu, jos mä lähden vaikka kahvia ostamaan, niin tulen kaupasta kassi täynnä kaikkea muuta paitsi kahvia.. Lappu pitäisi ottaa aina.
Joskus hoen mielessäni kauppamatkan vaikka "maito-mehu-leipä". Sitten kuitenkin unohdan..:ashamed:

"kolmen äiti"
Noi suodatinpussit on juurikin niitä, mitkä unohtuvat. Ja toinen on konetiskitabletit, jostain syystä. Tästä syystä minulla on (mieheni suureksi huviksi)jemmassa molempia, joita käytän vain HÄTÄTILANTEESSA. :)

[QUOTE="kolmen äiti";25754915]Noi suodatinpussit on juurikin niitä, mitkä unohtuvat. Ja toinen on konetiskitabletit, jostain syystä. Tästä syystä minulla on (mieheni suureksi huviksi)jemmassa molempia, joita käytän vain HÄTÄTILANTEESSA. :)[/QUOTE]

Tän mäkin taidan ottaa käyttöön, hätävaran! Miten en taas ole tätä(kään) keksinyt itse! :ashamed:

Yhteistyössä